Skravletråd april

Sånn en gang vær 6/12 måned?
Nja. Får sove lenge egentlig hver helg [emoji14] De står opp og vekker ikke oss. 11 åringen lager frokost til minste. Og dermed er de fornøyde [emoji14] Er litt utskjemt jeg [emoji56]

Nja. Får sove lenge egentlig hver helg [emoji14] De står opp og vekker ikke oss. 11 åringen lager frokost til minste. Og dermed er de fornøyde [emoji14] Er litt utskjemt jeg [emoji56]
Joda l er litt liten for slikt ennå men det kommer sikkert[emoji7]

Min også haha;) verre med meg gitt,men prøver da;) i går hadde vi kyllingsalat. I dag blir det spicy kyllingpølser og fullkornspagetti,onsdag er vi på hytten. Der blir det visst lasagne . Torsdag laks. Fredag hvit pizza med spekeskinke og ruccola, lørdag er jeg usikker..jeg jobber...søndag pinnekjøtt
Hørtes bra ut da :D Lørdagen er eneste dagen jeg har i boks [emoji23] Da blir vi servert hjorteskank [emoji7]

Skrive ned tips :D

Joda l er litt liten for slikt ennå men det kommer sikkert[emoji7]
Selvsagt gjør det det :D Er litt herlig det også.

Men husker jo kosen når babyen våkna og tok bare med inn i mi seng, så sov vi videre der [emoji7][emoji7]

Sånt skjer ikke lengre når de er store [emoji23]

Jeg må planlegge påske og handle mat. Jeg må ha middager til mange dager. Jeg er null og nada inspirert. Rett og slett jeg og middag er ikke noe som går godt overens for tiden. Bare å sjekke om vi har nok rester av pinnekjøtt til å ha en middag. Ork.

Hørtes bra ut da :D Lørdagen er eneste dagen jeg har i boks [emoji23] Da blir vi servert hjorteskank [emoji7]

Skrive ned tips :D
Mulig det blir rester lørdag bare...har en del i frys også. Bare frøkna og mannen hjemme så :) Ohh digg da . Mannen liker ikke vilt :/

Jeg må planlegge påske og handle mat. Jeg må ha middager til mange dager. Jeg er null og nada inspirert. Rett og slett jeg og middag er ikke noe som går godt overens for tiden. Bare å sjekke om vi har nok rester av pinnekjøtt til å ha en middag. Ork.
Her handler mamma mat så det blir vel kjøtt hele påsken

Haha. Tøff hun! 3 mm er lite hår! Men hadde vært dumt om hun angret etter på, så sikkert greit med litt lengre. Sikkert godt med kort hår nå til våren/sommeren :)

Pappaen her i hus har og helt kort hår. Mens eldste vil ha sånn som meg, hår til baken. Spør av og til om jeg skal hente klippemaskinen når hun ikke vil sitte i ro når jeg fikser det. Men hun har veldig lite lyst til å klippe det så kort [emoji14] Godt minste er gutt, nok med en med langt hår:p
Veldig glad for at unge nr 2 er gutt, storesøster har krøller. Masse krøller! Har konstant kråkereir [emoji23] med lillebror kan eg lage gøye frisyrer når han vert litt større :D

Back
Topp