Det skal viKos dere på kino![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skal viKos dere på kino![]()
Bra der ?God morgen
Trøtt. Men ellers greit. Prøver tenke ut hva vi skal ha til middager i påsken også [emoji87]Bra der?![]()
Tviler ikke. Kunne tenkt meg å sett den en gang til jeg [emoji23]Det skal vi
Ahh ikke lett alltid det. Her har jeg nogenlunde peilTrøtt. Men ellers greit. Prøver tenke ut hva vi skal ha til middager i påsken også [emoji87]
Hahaha. Noen ganger kaller IRJeg var våken men opptatt[emoji23]
Hva tenker du da? [emoji39]Ahh ikke lett alltid det. Her har jeg nogenlunde peil
Men ennå dratt i trynet. Skulle ønske jeg kunne sove i senga lenger i dagEffektivitet ja [emoji6] Så herlig å få det gjort
En annen dag da hellerMen ennå dratt i trynet. Skulle ønske jeg kunne sove i senga lenger i dag![]()
God morgen... er så bra med den avataren din og god morgen + smileyGod morgen![]()
Her. The timer og fem sider var fylt oppHer eller hos deg?[emoji4]
Gis morgen hva skal dere se?God morgen
Lite søvn i natt men men
Kino i dag å så må det pakkes
Så braHurra ! Barn er våkne. Kan sette på klesvask og skifte sengtly. Brette klær og spise frokost. Ta en dusj og spille uno.
På tide dagen fikk begyne. Vært våken jo siden 0445 [emoji23][emoji23][emoji23]
Ahh ikke lett alltid det. Her har jeg nogenlunde peil
Sånn en gang vær 6/12 måned?En annen dag da hellerMen når man kan sove lenge, skjer vel ofte ikke det da [emoji23]
Min også hahaHva tenker du da? [emoji39]
Mannen er så sunn også for tiden. Så prøver tenke litt sunne middager også. [emoji14]
Hihi bra daGod morgen... er så bra med den avataren din og god morgen + smiley
Sikkelig oppkvikkende [emoji14]
Hihi. De er heldige de små [emoji14]Så bra* gjesp* jentungene ligger ennå å sover [emoji14]
Jupp bra herBra der ?