Vurderer seriøst å stå opp. Er jo trøtt, men sliter med å sove. Men står jeg opp kjeder jeg meg. Dere sover jo alle [emoji23]
Jeg var våken men opptatt[emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vurderer seriøst å stå opp. Er jo trøtt, men sliter med å sove. Men står jeg opp kjeder jeg meg. Dere sover jo alle [emoji23]
Typisk da [emoji87]
Tusen takk [emoji7] Det lille man så av bakhodene [emoji23]
Nei. Jeg gidder ikke opp i den stolen to ganger. Det er derfor jeg må finne ut om fastlegen min setter inn spiralViktig å få seg sjekketmen forstår det strider å sette inn previsjon. Bare å ringe og bestille celleprøve
Effektivitet ja [emoji6] Så herlig å få det gjortHer sto den yngste opp. 10 og 11 åringene ligger som slakt i sengen ennå. Ellers er det litt aktivitet i huset. Fått spist frokost. Fikk rydda og bretta en hel del klær i går har bare en vask å brette.
Det var da bra ja. Hjelper godt på det meste med søvn [emoji7]L hadde bare 4 timer søvn siste døgnet. Så digg han endelig fikk sove godt
Vi har også to skoskap, ikke i nærheten nok. De rommer 4 par sko hver. Litt flere dersom det er små barnesko.
8 par, strekk det til 10 med de minste.Vi er fem.
I praksis inneholder de sko som ikke er i jevnlig bruk.
Jeg så detJeg var våken men opptatt[emoji23]
Er egentlig forventet med stillingen jeg har[emoji4]
Tihi [emoji11]Søte bakhoder ihvertfall[emoji23][emoji7]
Åh så digg ! Ønsker meg !I know, har innredet et eget walk-in med nesten bare sko[emoji23]
Vet
Skal ikke ta den ut for å lage barn. Det vet jeg.
Det ble bare så mye mer styr å organisere
Og tenke på
Våre tar litt flere skoparVi har også to skoskap, ikke i nærheten nok. De rommer 4 par sko hver. Litt flere dersom det er små barnesko.
8 par, strekk det til 10 med de minste.Vi er fem.
I praksis inneholder de sko som ikke er i jevnlig bruk.
Takk [emoji8]
Jo. Om man hadde sovna så [emoji23]
God morgenGod morgen![]()
Stor aktivitet på natten her![]()
Satser på søvn i kveld da. Men tenker unga kan stå opp. Så kan jeg begynne gjøre noe i huset [emoji23]Det hadde jo vært en fordel[emoji849]
God morgenGod morgen![]()
Kos dere på kinoGod morgen
Lite søvn i natt men men
Kino i dag å så må det pakkes
Bra der?God morgen![]()