Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er det. Skal unne meg en ny frisyre. Etter 34 år med langt rett hår.... tror jeg:/)Nei, er endel som kommer før det egentlig[emoji12]
Jeg får totelotter i øyene og mageplask på magen. I dag trillet han rett ned på pappa etter å prøvd å bruke magen min som hoppe matteEne gangen tror jeg tom hu reiste seg opp akkurat det jeg lå så hu slo hodet rett i neserota mi. Da både våkna jeg gitt og gråt høylytt tror jeg [emoji23][emoji40]
Hippie ferdig for i dag. En tur til slutten av mai og jeg burde var i skikkHusker ikke. Men har signert sånn underskiftskampanje hvertfall vet jeg [emoji23]
Lykke til hos tannlegen![]()
Bestille takeaway?Angrer på at jeg ikke husket å finne på en bedre middag til idag enn pølser i brød når jeg først var på butikken... Ungene blir til glade, men ikke jeg...
Det andre jeg har kjøpt tar mye lang tid.
Tiltenkt fridager
Du er kjempeflinkKommer seg
![]()
Så bra ! Kostbart å gå til tannlegen. Men enda verre å ikke gå gitt [emoji87]Hippie ferdig for i dag. En tur til slutten av mai og jeg burde var i skikk
Butikken er åpen i morgen. Ikke så lenge da. Men det er i dag jeg altså skal ha, og dels har sagt til mellomste at det blir. Pølser i brød. Og det er kjeeeeeedelig når de pølsene ikke er grillet, etter min mening. Ungene digger.Bestille takeaway?
:/ butikkene er vel åpen i morgen?
TakkDu er kjempeflink
Du har kommet langt synes jeg! Genser tar tid jaTakkMen ting tar jammen tid. Men gleder meg til å se om jeg klarer dette da gitt. Første gang jeg begir meg på genser
![]()
TakkDu har kommet langt synes jeg! Genser tar tid ja
Tar handelen da nå er det møte før møte. Og kjeften er bedøvet.... morsomt....Butikken er åpen i morgen. Ikke så lenge da. Men det er i dag jeg altså skal ha, og dels har sagt til mellomste at det blir. Pølser i brød. Og det er kjeeeeeedelig når de pølsene ikke er grillet, etter min mening. Ungene digger.
Middag om en halvtime.
Får finne på noe gøy tilbehør...
Lykke til det er jo stor oppgave [emoji14]TakkMen ting tar jammen tid. Men gleder meg til å se om jeg klarer dette da gitt. Første gang jeg begir meg på genser
![]()
Jaja kjapt og glade unger . Pølser her også i dag. Spicy kyllingpølserAngrer på at jeg ikke husket å finne på en bedre middag til idag enn pølser i brød når jeg først var på butikken... Ungene blir til glade, men ikke jeg...
Det andre jeg har kjøpt tar mye lang tid.
Tiltenkt fridager
Åh hva strikker du?Kommer seg
![]()
Strikker snøløvgenser. Søstra mi også sammen med meg. Så da er vi like langt hvertfall og kan hjelpe hverandreÅh hva strikker du?nettop ferdig med lue her
Åh de er fine. Frøkna har med lue tilStrikker snøløvgenser. Søstra mi også sammen med meg. Så da er vi like langt hvertfall og kan hjelpe hverandre![]()
Grattis med trampolineGod ettermiddag.
Nå jeg jeg vert å kjøpt ny trampoline. Ble den i fra toys ur us![]()
Det gjorde viKose dere masse på kino![]()