Skravletråd april

Kommer seg :)

407d3dbf6bcc475a1d848e839a4855cd.jpg

Ene gangen tror jeg tom hu reiste seg opp akkurat det jeg lå så hu slo hodet rett i neserota mi. Da både våkna jeg gitt og gråt høylytt tror jeg [emoji23][emoji40]
Jeg får totelotter i øyene og mageplask på magen. I dag trillet han rett ned på pappa etter å prøvd å bruke magen min som hoppe matte:p

Angrer på at jeg ikke husket å finne på en bedre middag til idag enn pølser i brød når jeg først var på butikken... Ungene blir til glade, men ikke jeg...
Det andre jeg har kjøpt tar mye lang tid.
Tiltenkt fridager
Bestille takeaway?

:/ butikkene er vel åpen i morgen?

Bestille takeaway?

:/ butikkene er vel åpen i morgen?
Butikken er åpen i morgen. Ikke så lenge da. Men det er i dag jeg altså skal ha, og dels har sagt til mellomste at det blir. Pølser i brød. Og det er kjeeeeeedelig når de pølsene ikke er grillet, etter min mening. Ungene digger.

Middag om en halvtime.

Får finne på noe gøy tilbehør...

Takk :D Men ting tar jammen tid. Men gleder meg til å se om jeg klarer dette da gitt. Første gang jeg begir meg på genser :D
Du har kommet langt synes jeg! Genser tar tid ja

Du har kommet langt synes jeg! Genser tar tid ja
Takk :D Heldigvis til minste i str 8 år. Så da får man øve seg med de mindre. Så vet jeg nok enda mer om montering og slikt noe etter denne jumpern. Tenker eldste skal få lilla og jeg mørkegrønn [emoji7]

Håper jeg blir helt hekta. Kan strikka klær i gaver også da plutselig :D

Butikken er åpen i morgen. Ikke så lenge da. Men det er i dag jeg altså skal ha, og dels har sagt til mellomste at det blir. Pølser i brød. Og det er kjeeeeeedelig når de pølsene ikke er grillet, etter min mening. Ungene digger.

Middag om en halvtime.

Får finne på noe gøy tilbehør...
Tar handelen da nå er det møte før møte. Og kjeften er bedøvet.... morsomt....

Angrer på at jeg ikke husket å finne på en bedre middag til idag enn pølser i brød når jeg først var på butikken... Ungene blir til glade, men ikke jeg...
Det andre jeg har kjøpt tar mye lang tid.
Tiltenkt fridager
Jaja kjapt og glade unger . Pølser her også i dag. Spicy kyllingpølser

Back
Topp