Skravletråd april

Tror nok det blir mye hopping her også. Så får se om jeg får montert den sammen i ettermiddag. Om ikke skal jeg nå få den oppgi løpet av påsken i hvert fall:)
Det blir morsomt for barna ( og kanskje de voksne[emoji6]) [emoji4]

:laughing025Hun er ingen engel med andre ord?
Vi og bruker den tagle teaser. Fungerer supert. Både på min "engel" og meg:P
Vel, ho er ei skikkelig fantejente ;) og akkurat no har ho begge beina godt plassert i trassalderen [emoji14]

Hørtes godt ut[emoji4] Her blir det pølsegrateng i dag[emoji4]
Det er også snadder [emoji7] Min favoritt når jeg var hos farmor. Så lager det titt og ofte. Eller sist prøvde jeg noe nytt. Så da ble det fullt av makaroni, purreløk og bogskinkebiter. Det var også godt. En helt annen smak :D

Godt å teste ut innimellom :D

Det er også snadder [emoji7] Min favoritt når jeg var hos farmor. Så lager det titt og ofte. Eller sist prøvde jeg noe nytt. Så da ble det fullt av makaroni, purreløk og bogskinkebiter. Det var også godt. En helt annen smak :D

Godt å teste ut innimellom :D
Spørst om jeg må teste ut det en gang[emoji6]

Vi hadde kylling i går.
Resten av uka har jeg kjøpt inn
Kjøttdeig, mulig til en pizza
Okse og svinekjøtt i strimler, serveres med ris. Glemte salat. ;-)
Sosakjøtt (eller kjøpt høyrygg av okse som skal stekes og kokes i brun saus så blir det det i alle fall)
Svinesteik
Vi får svineribbe hos mine foreldre en dag
Og har en pakke pølser og brød som egentlig er middag i dag men da må vi ha en ny til en dag på fjellet :-)

Mannen skal uansett handle (godteri) i kveld så han kan kjøpe det jeg har glemt også.

Kjøpte også 6 brød og noen liter melk (kanskje ikke nok. Med tanke på kakao) men det ordner seg
Ja i dag ble det røkte kjøttpølser siden jeg dro avgårde og må ha ungdomsmøte for en styreleder. Og til tannlegen [emoji13] [emoji27]

Men har glemt brød melk nugatti gulerøtter og brus is husker jeg nå!

Ja i dag ble det røkte kjøttpølser siden jeg dro avgårde og må ha ungdomsmøte for en styreleder. Og til tannlegen [emoji13] [emoji27]

Men har glemt brød melk nugatti gulerøtter og brus is husker jeg nå!
Godt se er åpent en stund til ;-)

Sitte å venter på å komme inn til tannlege. Hvilket parti vil at tannlege skal ha sammen ordning som lege med egen andel?
Husker ikke. Men har signert sånn underskiftskampanje hvertfall vet jeg [emoji23]

Lykke til hos tannlegen :D

Angrer på at jeg ikke husket å finne på en bedre middag til idag enn pølser i brød når jeg først var på butikken... Ungene blir til glade, men ikke jeg...
Det andre jeg har kjøpt tar mye lang tid.
Tiltenkt fridager

Back
Topp