Skravletråd april

Aldri smakt![emoji2]
Da har du gått glipp av noe :o Men er langt i fra for alle da. Ei venninne av mamma fra østlandet liker det hvertfall ikke. [emoji14]

Sitte å venter på å komme inn til tannlege. Hvilket parti vil at tannlege skal ha sammen ordning som lege med egen andel?
Alle dei større partia sa før forrige valg at dei ville gjere det billigare for enkelte grupper, ha gratis tannpleie for ungdom litt opp i 20åra og liknande, men dei som kom nærast egenandel var vel FRP :)
Merkelig det der.. Alle vil gjere det billigare, men likevel har det skjedd fint lite

Takk :D Heldigvis til minste i str 8 år. Så da får man øve seg med de mindre. Så vet jeg nok enda mer om montering og slikt noe etter denne jumpern. Tenker eldste skal få lilla og jeg mørkegrønn [emoji7]

Håper jeg blir helt hekta. Kan strikka klær i gaver også da plutselig :D
Vart hekta i første svangerskapet. Har strikka ein del etter det, men mest baby/barneplagg. Sidan 2ern vart fødd i oktober har eg strikka hue og hekla vognleike til 5 unger :) Pluss litt til min egen utanom.

Kom over ein artikkel idag om at O Ball, som er ei veldig populær babyleike har ein produksjonsfeil. Gjelder dei som har rasleboks montert, og med visse produksjonskoder. Så i dag måtte eg klippe i stykker leika til lille B og sende mail til produsenten for å få refusjon [emoji53]
e470ca37eb6b3936c6a769d189786295.jpg

Innlosjert hos svigers i påska :) Eldste er superhappy for å få vere hjå farmor ei heil veke. B veit ikkje endå - men så er han berre 6 mnd [emoji14] Håper det går smertefritt, svigermor er litt sånn bedreviter, spesielt når det kjem til unger..

Vart hekta i første svangerskapet. Har strikka ein del etter det, men mest baby/barneplagg. Sidan 2ern vart fødd i oktober har eg strikka hue og hekla vognleike til 5 unger :) Pluss litt til min egen utanom.
Er jo så fint til babyer også [emoji7] Gineste jeg ser

Innlosjert hos svigers i påska :) Eldste er superhappy for å få vere hjå farmor ei heil veke. B veit ikkje endå - men så er han berre 6 mnd [emoji14] Håper det går smertefritt, svigermor er litt sånn bedreviter, spesielt når det kjem til unger..
Tvitvi. Håper påska blir fin og smertefri :)

Kom over ein artikkel idag om at O Ball, som er ei veldig populær babyleike har ein produksjonsfeil. Gjelder dei som har rasleboks montert, og med visse produksjonskoder. Så i dag måtte eg klippe i stykker leika til lille B og sende mail til produsenten for å få refusjon [emoji53]
e470ca37eb6b3936c6a769d189786295.jpg
De minnet du meg på at jeg så en dag at mange parti epipen er tilbakekalt. Måtte sjekke og joda, det gjelder guttungen sine. Må bytte på apoteket om de har.

Jeg har klart å kjøpe inn noe mat i alle fall. Jeg spiser. Det er greit. Men jeg klarer bare ikke tenke meg hva som lam være godt.

Jeg spiser fordi jeg må....[emoji849] jeg hater å planlegge og finne ut hva middager skal være[emoji12]

Kos dere

Back
Topp