Skravletråd april

Da har du gått glipp av noe :o Men er langt i fra for alle da. Ei venninne av mamma fra østlandet liker det hvertfall ikke. [emoji14]

Har aldri fått det servert, og det blir ikke til at jeg lager selv[emoji12] ingen tradisjon for det her...

Kom over ein artikkel idag om at O Ball, som er ei veldig populær babyleike har ein produksjonsfeil. Gjelder dei som har rasleboks montert, og med visse produksjonskoder. Så i dag måtte eg klippe i stykker leika til lille B og sende mail til produsenten for å få refusjon [emoji53]
e470ca37eb6b3936c6a769d189786295.jpg

Uff, sånt er skummelt![emoji15]

Kom over ein artikkel idag om at O Ball, som er ei veldig populær babyleike har ein produksjonsfeil. Gjelder dei som har rasleboks montert, og med visse produksjonskoder. Så i dag måtte eg klippe i stykker leika til lille B og sende mail til produsenten for å få refusjon [emoji53]
e470ca37eb6b3936c6a769d189786295.jpg
Hvor fant du den? [emoji54] vi har sånn i blå kjøpt på br...

Mann og barn la seg. Big bang på tv. Strikketøy i hånda. Får fortsette noen runder før jeg kapitulerer selv [emoji23]

Tid for natta her også gitt

Tror jeg skal finne klya snart jeg også[emoji106]

Innlosjert hos svigers i påska :) Eldste er superhappy for å få vere hjå farmor ei heil veke. B veit ikkje endå - men så er han berre 6 mnd [emoji14] Håper det går smertefritt, svigermor er litt sånn bedreviter, spesielt når det kjem til unger..

Kos dere hos svigers[emoji1] håper dere får en fin påske!

Back
Topp