Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser ikke ut som dere har så mye å klage overNår vi trenger å få ut litt frustrasjon eller trenger en klem![]()
Lov å klage over overaktive hormoner?![]()
Jeg blir gal av at tårene spretter av frustrasjon, sinne, glede, tristhet. Ja, av alt!Det er lov å klage over akkurat det man måtte ønske her!![]()

Skjønner godt hva du mener,opplever det samme selvHerlighet!! Jeg blir utrolig fort irritert!![emoji85] jeg tåler vanligvis en hel hau....men nå?! Ingenting!![emoji85][emoji28] og det irriterer meg det også[emoji85][emoji85][emoji85]

Ee du ikke i form, eller er du bare sliten?Nå vil jeg klage over en så grusom skallebank, jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg skulle regne ut 150 - 136 i hodet (vanligvis gjort på et blunk), men hodet fungerer ikke nå![]()
Sannsynligvis sliten, lite søvn og lite tid til avslapning denne uka pga frøkna har vært syk. Nå har jeg slappet av en times tid siden jeg kom hjem fra jobb, og hodepinen holder på å slippe taketEe du ikke i form, eller er du bare sliten?
Det er bra [emoji4] Er så kjedelig med hodepine.. Her har jeg gått av og på med kraftig hodepine siden lørdag [emoji29] Er ikke noe godt [emoji53]Sannsynligvis sliten, lite søvn og lite tid til avslapning denne uka pga frøkna har vært syk. Nå har jeg slappet av en times tid siden jeg kom hjem fra jobb, og hodepinen holder på å slippe taket![]()
Det er grusomt, man fungerer jo ikkeDet er bra [emoji4] Er så kjedelig med hodepine.. Her har jeg gått av og på med kraftig hodepine siden lørdag [emoji29] Er ikke noe godt [emoji53]

Nei, ikke så kjekt når det er en liten som krever masse oppmerksomhet heller [emoji53]Det er grusomt, man fungerer jo ikke![]()
Så trist å høre at mannen ble nedfor og ute av seg...HeiJeg er ny her inne, kom igår. Meg og mannen har en gutt på 6 år og ei jente på 3 år. Jeg hadde den alvorlige graden av hypermesis i begge svangerskapene. likevel har jeg ønsket meg et barn til. Det har ikke mannen. Han er strålende fornøyd med de to vi har og har vært beinhard på denne avgjørelsen. Både pga hypermesisen og pga to kolikkbarn som aldri sov. I tilleg synes han vi har nok og at vi ikke har overskudd til mer. I starten av påska har gutten vår vært innlagt på sykehus pga høy feber og betennelser. Jeg kom på på onsdag at jeg burde jo hatt mensen på lørdag. Tenkte at det var pga stress over han lille som hadde vært så syk og at jeg selv er syk. Da den ikke var kommet igår, en uke senere måtte jeg kjøpe en test. Positiv. Fulstendig uplanlagt. Har ikke hatt sex i nærheten av eggløsning. Mannen ble helt grå og hvit i fjeset da jeg sa det. Han virker ufattelig nedfor og ute av seg. Så nå går jeg her å venter på hypermesis med en mann som ser ut som om han har møtt veggen fulstendig
Kunne trengt noen trøstende ord.
HeiJeg er ny her inne, kom igår. Meg og mannen har en gutt på 6 år og ei jente på 3 år. Jeg hadde den alvorlige graden av hypermesis i begge svangerskapene. likevel har jeg ønsket meg et barn til. Det har ikke mannen. Han er strålende fornøyd med de to vi har og har vært beinhard på denne avgjørelsen. Både pga hypermesisen og pga to kolikkbarn som aldri sov. I tilleg synes han vi har nok og at vi ikke har overskudd til mer. I starten av påska har gutten vår vært innlagt på sykehus pga høy feber og betennelser. Jeg kom på på onsdag at jeg burde jo hatt mensen på lørdag. Tenkte at det var pga stress over han lille som hadde vært så syk og at jeg selv er syk. Da den ikke var kommet igår, en uke senere måtte jeg kjøpe en test. Positiv. Fulstendig uplanlagt. Har ikke hatt sex i nærheten av eggløsning. Mannen ble helt grå og hvit i fjeset da jeg sa det. Han virker ufattelig nedfor og ute av seg. Så nå går jeg her å venter på hypermesis med en mann som ser ut som om han har møtt veggen fulstendig
Kunne trengt noen trøstende ord.