Klagetråden

Herlighet!! Jeg blir utrolig fort irritert!![emoji85] jeg tåler vanligvis en hel hau....men nå?! Ingenting!![emoji85][emoji28] og det irriterer meg det også[emoji85][emoji85][emoji85]

Herlighet!! Jeg blir utrolig fort irritert!![emoji85] jeg tåler vanligvis en hel hau....men nå?! Ingenting!![emoji85][emoji28] og det irriterer meg det også[emoji85][emoji85][emoji85]
Skjønner godt hva du mener,opplever det samme selv :hilarious:

Klage litt om mannen[emoji85] er hjemme på dagtid med sønnen vår på 1,5 år, og jobbe kveldsvakt på butikk, kommer hjem fra jobb halv 12 på kvelden, og han har ikke rørt oppvasken. Og æ klare ikke å la det være over natta. Og han har bare sotte å spilt på xboxn etter lille va lagt..

Han bruke som oftest å ta oppvasken før han legg seg, men de gangan han ikke gjør det blir æ irritert[emoji85]

Har vært syk siden lørdag.. Får jo alt på en gang... Feber, forskjølelse, mistet stemmen helt, øyebetennelse, ørebetennelse nå venter jeg bare på at spysyken skal komme..

Jeg er så lei av forkjølet unge :sorry: jeg blir så sliten av det, ikke sammenhengende søvn pga hosting og tett i nese :( idag skal jeg jobbe kvelden, og gleder meg til å gå på jobb:p

Nå vil jeg klage over en så grusom skallebank, jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg skulle regne ut 150 - 136 i hodet (vanligvis gjort på et blunk), men hodet fungerer ikke nå :sorry:

Nå vil jeg klage over en så grusom skallebank, jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg skulle regne ut 150 - 136 i hodet (vanligvis gjort på et blunk), men hodet fungerer ikke nå :sorry:
Ee du ikke i form, eller er du bare sliten?

Ee du ikke i form, eller er du bare sliten?
Sannsynligvis sliten, lite søvn og lite tid til avslapning denne uka pga frøkna har vært syk. Nå har jeg slappet av en times tid siden jeg kom hjem fra jobb, og hodepinen holder på å slippe taket :)

Sannsynligvis sliten, lite søvn og lite tid til avslapning denne uka pga frøkna har vært syk. Nå har jeg slappet av en times tid siden jeg kom hjem fra jobb, og hodepinen holder på å slippe taket :)
Det er bra [emoji4] Er så kjedelig med hodepine.. Her har jeg gått av og på med kraftig hodepine siden lørdag [emoji29] Er ikke noe godt [emoji53]

Hei :) Jeg er ny her inne, kom igår. Meg og mannen har en gutt på 6 år og ei jente på 3 år. Jeg hadde den alvorlige graden av hypermesis i begge svangerskapene. likevel har jeg ønsket meg et barn til. Det har ikke mannen. Han er strålende fornøyd med de to vi har og har vært beinhard på denne avgjørelsen. Både pga hypermesisen og pga to kolikkbarn som aldri sov. I tilleg synes han vi har nok og at vi ikke har overskudd til mer. I starten av påska har gutten vår vært innlagt på sykehus pga høy feber og betennelser. Jeg kom på på onsdag at jeg burde jo hatt mensen på lørdag. Tenkte at det var pga stress over han lille som hadde vært så syk og at jeg selv er syk. Da den ikke var kommet igår, en uke senere måtte jeg kjøpe en test. Positiv. Fulstendig uplanlagt. Har ikke hatt sex i nærheten av eggløsning. Mannen ble helt grå og hvit i fjeset da jeg sa det. Han virker ufattelig nedfor og ute av seg. Så nå går jeg her å venter på hypermesis med en mann som ser ut som om han har møtt veggen fulstendig :( Kunne trengt noen trøstende ord.

Hei :) Jeg er ny her inne, kom igår. Meg og mannen har en gutt på 6 år og ei jente på 3 år. Jeg hadde den alvorlige graden av hypermesis i begge svangerskapene. likevel har jeg ønsket meg et barn til. Det har ikke mannen. Han er strålende fornøyd med de to vi har og har vært beinhard på denne avgjørelsen. Både pga hypermesisen og pga to kolikkbarn som aldri sov. I tilleg synes han vi har nok og at vi ikke har overskudd til mer. I starten av påska har gutten vår vært innlagt på sykehus pga høy feber og betennelser. Jeg kom på på onsdag at jeg burde jo hatt mensen på lørdag. Tenkte at det var pga stress over han lille som hadde vært så syk og at jeg selv er syk. Da den ikke var kommet igår, en uke senere måtte jeg kjøpe en test. Positiv. Fulstendig uplanlagt. Har ikke hatt sex i nærheten av eggløsning. Mannen ble helt grå og hvit i fjeset da jeg sa det. Han virker ufattelig nedfor og ute av seg. Så nå går jeg her å venter på hypermesis med en mann som ser ut som om han har møtt veggen fulstendig :( Kunne trengt noen trøstende ord.
Så trist å høre at mannen ble nedfor og ute av seg... :( Tror du ikke at etter det verste sjokket har lagt seg at han skal bli litt mer positiv til det hele? Det høres jo ut som at dere har hatt litt stress og at alt har vært vanskelig med sykt barn i det siste, det kan jo også være noe som gjør nyheten mer vanskelig for han å fordøye? Håper så veldig for deg at mannen også ser hvilken gave et barn er, og at han kan se gleden med det etterhvert ❤️ Håper alt ordner seg for deg. Sender en stor klem.

Hei!
Gratulerer med positiv test :)
Det er vanskelig når man ikke får den reaksjonen man håper på når testen lyser positiv og msn har fått bekreftet at det ligger et lite frø i magen :)
Kjæresten min ønsket veldig et felles barn, jeg var den som måtte tenke litt. Men da jeg ble gravid første prøvemåned så overrasket han meg likevel med reaksjonen.. jeg trodde han kom til å hoppe opp og ned og bli kjempeglad, men han ble rett og slett bare litt satt ut for det gikk så fort. Vi hadde planer om en vårbaby 2018 :)
Men....når sjokket fikk lagt seg så var han der! Nå gleder han seg og vi kunne ikke brydd oss mindre om det blir bursdag i desember og yngstemann i klassen på skolen. Føler oss takknemlig over at vi i det hele tatt har blitt gravide.

Til deg vil jeg si, hold ut du må kanskje stå i dette litt "alene" nå den første tiden til mannen din har fått summet seg og landet etter "sjokket". Han er nok veldig bekymret siden som du forteller du har hatt ekstrem svangerskapskvalme og to kolikkbarn. Og lurer på hvordan det kommer til å gå.
Det blir nok bedre, gi ham litt tid :)

Last edited:
Back
Topp