Informasjon om forumapp 6 april.

En tråd i 'FAQ - Ofte stilte spørsmål (om forumet)' startet av Forumansvarlig Tamara, 6 Apr 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp | Last ned vår BV-forum app
  1. Forumansvarlig Tamara Administrator Moderator

Hei,

Vi har de siste par uken mottatt en rekke spørsmål om forumappen og dens problemer, derfor denne oppsummeringen:

Jeg får ikke logget inn på appen. Errormelding "brukeren finnes ikke", men jeg får logget inn på nettleser.
    Dobbeltsjekk først at du har skrevet riktig! Du skal logge inn med EPOST og passord, ikke med brukernavn.
    Får du fortsatt errormeldingen så trenger du nytt passord. Her må du sende en epost til kundeservice@sandviks.com å be dem om å sende deg ett passord.
    Jeg har ikke tilgang til passordene deres og kan ikke endre disse, derfor må dere selv maile kundeservice.
    Mens du venter på svar kan du logge inn via nettleseren din.

Jeg får ikke opp varsler i appen!
    Har du sjekket innstillingene dine i appen under varsler?
    Har du oppdatert forumappen?
    Det kan hjelpe å clear caches på mobilen din. Hvis du ikke vet hvordan du gjør det kan du søke HER ved å skrive inn hvilke mobil du har.
    Vi har meldt fra dette som ett problem til utvikler av appen.

Jeg kan ikke se de skjulte gruppene jeg er medlem i!
    Dette problemet har vi ikke klart å finne en løsning på dessverre. Det ser ut som man kan se gruppene sine en dag, en annen dag ikke. Vi har feilsøkt og testet en mengde profiler uten å finne ut akkurat hvor problemet ligger, men vi leter. Problemet ligger høyst sansynlig hos utvikler av appen, og feilen er meldt ifra. Vi beklager på det sterkeste.
    Men, hvis du logger inn via nettleseren er det ingen problemer med å se de skjulte gruppene dine.

2. 1zzyMarena Elsker forumet Desemberlykke2017

De tipsene for å få varsler virket ikke for meg Sånn at dere vet det...

• Liker Liker x 1
  3. Skrømt (Vimsa) Forumet er livet VIP

Ikke her heller, desverre :-(

• Liker Liker x 1
  4. 1zzyMarena Elsker forumet Desemberlykke2017

Nå får jeg opp varsler når det kommer nye tråder i de forumene jeg har haket av på..

Om noen qouter meg får jeg beskjed utenfor appen. Det gjorde jeg ikke før.

5. Mose Elsker forumet

Får ikke opp skjult forum

6. nense Forumet er livet VIP Februarlykke 2016

Først i dag (da jeg slo av pushvarslingene i appen) at skjult forum forsvant hos meg.

Kjenner at jeg er på nippet til å gi opp forumet, for appen har vært rimelig (og til tider fullstendig) ubrukelig etter siste oppdatering, og å gå inn via nettsidene er helt håpløst fra telefon.

• Liker Liker x 2
  7. NiLove Gift med forumet Sensommerlykke 2017 Desemberskattene 2014

Da må jo ikke app'en be om brukernavn! Hvis det kun er e-post som gjelder?

8. Lillafrosk Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Julibaluba 2017

Ikke fått opp varsler på over en mnd nå..

Del denne siden