Krokodille? Godteri vi snakker om?Vil bare ha krokodiller og risbrød..... men alltid tomt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krokodille? Godteri vi snakker om?Vil bare ha krokodiller og risbrød..... men alltid tomt.
Ok. Nå tror jeg at jeg henger medTok en helt krokodille boks jeg [emoji23]
Tror det er detKrokodille? Godteri vi snakker om?
Hahaha skulle ikke forutse drept meg om jeg hadde klart å skrive det ned * flire*
Leste først krokodiller og ristet brød, og lurte på om du hadde vært i Sverige siden min søster en gang fikk tak i alligator-kjøtt der en gang, og muligens hadde ristet brød med alligator på menyen i kveld....
Dysleksi + litt for "kreativ" hjerne + 2 glass vin = rart resultat
Det er jo påske!!! Vil sove til baby vekker meg ikke når gode sider at kl er 0400 ( ferdig med morgen stellet på hestene. De står ute med høy igjen vann. Elsker sommer tider. )Da er det nok bare å hoppe i seng![]()
Så du tok dem [emoji14] og der var grunnen med lappen ved sina smågodt ( gjelder ikke hele boksen) lol[emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23]Tok en helt krokodille boks jeg [emoji23]
Jåaaaaaaaaaaaa helst svarte [emoji14]Krokodille? Godteri vi snakker om?
Thihi det er hva det heter? Begynner å bli trøtt nåOk. Nå tror jeg at jeg henger med![]()
Er litt for gale når en må bruke flere minutter for å tolke en liten setning![]()
Sorry. Ser nå det sneik seg inn en ekstra t der [emoji87]Ok. Nå tror jeg at jeg henger med![]()
Er litt for gale når en må bruke flere minutter for å tolke en liten setning![]()
Her foretrekker de vi tar boksen [emoji14] Jeg trenger boksen for å lage hjemmelaga is jo [emoji23]Det er jo påske!!! Vil sove til baby vekker meg ikke når gode sider at kl er 0400 ( ferdig med morgen stellet på hestene. De står ute med høy igjen vann. Elsker sommer tider. )
Så du tok dem [emoji14] og der var grunnen med lappen ved sina smågodt ( gjelder ikke hele boksen) lol[emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23]
Vil bare ha krokodiller og risbrød..... men alltid tomt.
Tok en helt krokodille boks jeg [emoji23]
Leste først krokodiller og ristet brød, og lurte på om du hadde vært i Sverige siden min søster en gang fikk tak i alligator-kjøtt der en gang, og muligens hadde ristet brød med alligator på menyen i kveld....
Dysleksi + litt for "kreativ" hjerne + 2 glass vin = rart resultat
Foretrekker de svarte, men oransje blir spist de også [emoji23]Svarte krokodiller, oransje, eller jatakk begge deler?![]()
Uffda, kva skjer? [emoji53]ARRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Enkelte folk!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hehe boksene er geniale [emoji14]Sorry. Ser nå det sneik seg inn en ekstra t der [emoji87]
Her foretrekker de vi tar boksen [emoji14] Jeg trenger boksen for å lage hjemmelaga is jo [emoji23]
?ARRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Enkelte folk!!!!!!!!!!!!!!!!!
Egenlig ikke kresen bare jeg for dem ...til slutt [emoji14]Svarte krokodiller, oransje, eller jatakk begge deler?![]()
Hehe, mannen er fast bestemt, svarte krokkiser er best!Egenlig ikke kresen bare jeg for dem ...til slutt [emoji14]