Skravletråd april

Der er jeg enig. Men sist gang det slo til i Norge skjedde det på en øy.... :/

Du har er poeng. Men det viktigeste for disse syke menneskene er å treffe så mange som mulig på en gang.
Helt sjokkert over hvordan verden er jeg. Hva galt har skjedd med disse folkene i oppveksten?

Den gjør det

Men gutten ble sluppet av utenfor skolen før det ringte inn, faktisk nesten ti minutter før, og søstra levert i bhg før jeg og lillemor dro hjem og fortsatte en rolig morgen. Slapp dag.

Har lovet å hente eldste, eller ialle fall alle klærene hans siden vi tømmer garderoben nå til påskeferien, og så får han velge om han vil gå hjem dersom kompisen skal gå sammen med ham eller sitte på. (Det er i det hele tatt en litt slitsom avtale kjenner jeg. Kompisen har avtale om å gå sammen med min sønn hjem en del dager. Men avtalen er med sfo. Jeg vet følgelig ikke hvilke dager det er greit å plukke ham opp, uten at kompisen da plutselig ikke kan gå hjem med ham likevel.... jeg kan kjøre kompisen hjem, men når jeg henter er det gjerne tidligere enn den avtalen de har, og han kan komme til tomt hus...)

Kan du ikke få vite hvilke dager det gjelder da?[emoji4]

Ja. Også har hu lova minste å sove der i 3 år nå.... [emoji87][emoji87][emoji87] Menmen. Vi får nå se. For øyeblikket ignorerer hu messenger [emoji23]

Håper det går fint hos dere da [emoji169]
Du får bruke jentungen for alt det er verd;) dårlig gjort å love noe som en ikke holder.
Og det er vablignå gjengjelde tjenester;)

Du får bruke jentungen for alt det er verd;) dårlig gjort å love noe som en ikke holder.
Og det er vablignå gjengjelde tjenester;)
Ikke sant? :o Syns jeg også. Også er jeg så dumsnill at jeg henter ungen for kosens skyld, henta hu i bhg for å være med på hskontroll, tatt overnatting for søster skal jobbe, tatt med på kino og lekeland og alt i sammen :) De andre ro eldre har jeg hatt i ei uke i strekk 3 ganger uten å kreve noe [emoji14]

Du har er poeng. Men det viktigeste for disse syke menneskene er å treffe så mange som mulig på en gang.
Helt sjokkert over hvordan verden er jeg. Hva galt har skjedd med disse folkene i oppveksten?

Ikkje vet jeg. Kan ikke forestille meg hva og hvem som har skyld i at mennesker tar disse valgene. Men desperate handlinger ligger det dype desperate sår som er vanskelig å lege......

Wow ....... hjelpes meg.... jeg har aldri sett han derre skuespillern som spiller Harry Potter i noen annen rolle...er ikke sikker om jeg vil se han spille noen andre roller heller ...... * ugh*

Det som er sprøyte at filmen var spekket med gode skuespiller.....

Ikke sant? :eek: Syns jeg også. Også er jeg så dumsnill at jeg henter ungen for kosens skyld, henta hu i bhg for å være med på hskontroll, tatt overnatting for søster skal jobbe, tatt med på kino og lekeland og alt i sammen :) De andre ro eldre har jeg hatt i ei uke i strekk 3 ganger uten å kreve noe [emoji14]
Litt rart at hun ikke føler hun bør gjengjelde det da. Håper hun tar til vett så du får danset litt i morgen:)

Har er ikke så verst i Sin City, der var han veldig bra
Ok ser vist på now you see me 2 ...kanskje prøve å få med meg hele filmen...... men det jeg så var ..... mmm blæ me. Mange gode skuespillere hahah

Sin city ok kanskje se en til med han før jeg dømmer han igjen?

Ok ser vist på now you see me 2 ...kanskje prøve å få med meg hele filmen...... men det jeg så var ..... mmm blæ me. Mange gode skuespillere hahah

Sin city ok kanskje se en til med han før jeg dømmer han igjen?
Liker ikke de filmene jeg. Synes de er litt rare:P

Liker ikke de filmene jeg. Synes de er litt rare:P
Tror jeg har gått glipp av 1 så ikke hvet jeg gubben som. Så på det.

Men han sover og snorker på sofaen med katta oppå han og hunden mellom beina.....

Ungen sover også så burde kanskje ta hintet

JEG VIL HAAAAAAA! men neida alle har tatt de to typene jeg liker av smågodt snart stikker jeg på meny og kjøper to kasser med smågodt til 87 kr stk boksen!!
Liker berre sjokkis [emoji16] oppi her er det kun Minde spesial og festkaramell! [emoji7]

Vil bare ha krokodiller og risbrød..... men alltid tomt.
:laughing025:laughing025

Leste først krokodiller og ristet brød, og lurte på om du hadde vært i Sverige siden min søster en gang fikk tak i alligator-kjøtt der en gang, og muligens hadde ristet brød med alligator på menyen i kveld....

Dysleksi + litt for "kreativ" hjerne + 2 glass vin = rart resultat

Back
Topp