Skravletråd april

Prøver å få barnevakt så jeg kan danse og drikke i morgen [emoji56]

Mannen skulle gjerne hatt de, men han har brøytevakt og om han blir utkalt har vi ett problem.

Xxx! Spurt søstra mi. Men hu er litt gnien på det, selv om jeg ofte har hatt hennes over natta og faktisk ved anledninger i 1 uke i strekk også [emoji56][emoji87]

Mannen skulle gjerne hatt de, men han har brøytevakt og om han blir utkalt har vi ett problem.

Xxx! Spurt søstra mi. Men hu er litt gnien på det, selv om jeg ofte har hatt hennes over natta og faktisk ved anledninger i 1 uke i strekk også [emoji56][emoji87]
Har barnevakt i morgen og skal danse og drikke med mannen

Det er litt kjipt. Greit å hjelpe hverandre når man har barn som går i sammen.

Blir spennede å se om gubben familie er sånn eller ikke. Skal ha begge jentene. Nå i påsken [emoji14] syns det blir morro å få litt mer liv rundt l

Det er litt kjipt. Greit å hjelpe hverandre når man har barn som går i sammen.

Blir spennede å se om gubben familie er sånn eller ikke. Skal ha begge jentene. Nå i påsken [emoji14] syns det blir morro å få litt mer liv rundt l

Ja. Også har hu lova minste å sove der i 3 år nå.... [emoji87][emoji87][emoji87] Menmen. Vi får nå se. For øyeblikket ignorerer hu messenger [emoji23]

Håper det går fint hos dere da [emoji169]

Snakka med typen i går, han har fått påskeegg på jobben sin, får av mammaen sin og vil ha av meg også.
Tenker det er fint at barna blir oppdratt til å ikke være like storforlangende som han er :P

Haha[emoji23] det får da være grenser![emoji12]

Back
Topp