Skravletråd

Joa, men veiingene har den siste tiden ikke vært helt god.
Går liksom opp like mange uker som ned, riktignok går jeg mer ned enn opp, men frustrerende likevel.
Er ikke helt fornøyd

Forstår den:) men tenk på ALT du har gått ned fra du startet. Prøv buksene du da brukte om du fortsatt har dem og se den enorme forskjellen. Og husk st de siste kiloene er tøffere å få bort

Joa, men veiingene har den siste tiden ikke vært helt god.
Går liksom opp like mange uker som ned, riktignok går jeg mer ned enn opp, men frustrerende likevel.
Er ikke helt fornøyd

Helt vanlig at de siste kiloene er tyngre og hardere[emoji4]
Du går fortsatt ned og skal være sinnsykt stolt over det du har oppnådd!![emoji1][emoji122]

Forstår den:) men tenk på ALT du har gått ned fra du startet. Prøv buksene du da brukte om du fortsatt har dem og se den enorme forskjellen. Og husk st de siste kiloene er tøffere å få bort
Helt vanlig at de siste kiloene er tyngre og hardere[emoji4]
Du går fortsatt ned og skal være sinnsykt stolt over det du har oppnådd!![emoji1][emoji122]

Er selvfølgelig stolt av det jeg har klart, og vet det siste sitter hardere, men ser også at mye av grunnen de ukene jeg har hatt + er mangel på tid til trening og for lite fokus på kostholdet.
Har blitt litt sløv rett og slett, og det er det jeg ikke liker..

Er selvfølgelig stolt av det jeg har klart, og vet det siste sitter hardere, men ser også at mye av grunnen de ukene jeg har hatt + er mangel på tid til trening og for lite fokus på kostholdet.

Det vil jeg tro retter seg nå som det er lysere ute, og at du snart blir frisk[emoji2]
Du kommer til å strutte av energi!![emoji1]

Hopper inn til dere her jeg. Mista babyen i magen i februar, og la på meg 15 kg i svangerskapet (mista uke 21). Nå vil jeg gjerne bli kvitt dem igjen, er overvektig og trenger å komme i form både fysisk og mentalt :) planen er å gå 10000 skritt om dagen og spise moderat lavkarbo, så håper jeg det går min vei.

Hopper inn til dere her jeg. Mista babyen i magen i februar, og la på meg 15 kg i svangerskapet (mista uke 21). Nå vil jeg gjerne bli kvitt dem igjen, er overvektig og trenger å komme i form både fysisk og mentalt :) planen er å gå 10000 skritt om dagen og spise moderat lavkarbo, så håper jeg det går min vei.

Så trist å høre![emoji20]
Velkommen inn til oss! Håper du lykkes med målene dine[emoji4]

Ikke så god start på april for meg...
Ble ikke nok skritt i helga, ble over 10 000 på mandag og i går, men i dag har det blitt dårlig.. To dager på kurs i Oslo er ikke bra.. Grunnen til at det ble mye i går var at vi gikk mye i Oslo på ettermiddagen.
I dag har jeg enten sittet på kurs eller på tog... Sååå mangler ca 6000 skritt i dag...

Og jeg har ikke ork til å ut å gå i kveld..

Såå... April blir nok ingen god mnd på meg[emoji85]

Ble ikke nok skritt i helga, ble over 10 000 på mandag og i går, men i dag har det blitt dårlig.. To dager på kurs i Oslo er ikke bra.. Grunnen til at det ble mye i går var at vi gikk mye i Oslo på ettermiddagen.
I dag har jeg enten sittet på kurs eller på tog... Sååå mangler ca 6000 skritt i dag...

April har såvidt startet![emoji2] dette tar du lett igjen!

Det forstår jeg kjempegodt. Men tenker det må være lov føle litt slik i blant så flink som du har vært.
Kanskje påskeferie og noen fredager kan hjelpe på motivasjon. Litt ut av hverdagsbobla og samle litt overskudd.

April er fersk og snart er det påske og mer tid til å bevege seg og samtidig samle energi. Lykke til videre!!!

Velkommen til oss!
Så trist med babyen din - det må ha vært/være kjempevanskelig å oppleve en slik sorg.
Kanskje fint å ha fokus på noe annet midt oppi det du er gjennom og alltid bra å forsøke gå ned, bli sprekere og føles seg mer vel.
Masse lykke til og må si opplegget ditt høres bra ut. Er slik jeg har kjørt siden august og blitt kvitt ca 18 kg siden da (gikk ned 3-4 kg før det også). Moderasjon er bra - litt av alt

Det ble 6 km rask gange med noen tøffe motbakker pluss styrke i går kveld.
I dag skal eldstemann på fotballtrening og jeg har meldt meg til kjøring og vil da kombinere med en liten joggetur. Siste veiing i april for meg i morgen, så her kjøres det. Vært flink med maten denne uken også

Back
Topp