Skravletråd april

Ååh! Pleide ringe ett gratisnr fra tlfkiosken husker jeg. Sånn ungdomstlf.
- Hvordan fungerer mensen? Feks [emoji23][emoji23]

Syns også å huske det var spm i ett av ungdomsbladene.

Kjære blablabla. Jeg kyssa en gutt. Kan jeg bli gravid? Vi brukte ikke tunge

[emoji23][emoji23]

Det må være Starlet eller Romantikk?[emoji23]
Vi ringte Hr Gran: "hallo, er det Furu?"[emoji23]

Joda. Foruten at fra kl 1400 og til nå har jeg ikke kommet inn her da. Ble kasta ut igjen og dette dumme forumet vil seriøst ikke annerkjenne at jeg er en bruker her. Og jeg tilbakestiller passord som ikke går for nå kom jeg plutselig inn igjen på gamle. Så mye tull og tøys at jeg blir sur altså....

Også får jeg abstinenser for at jeg får ikke svare dere en gang ! [emoji85]

På nippet å avinnstallere om dette fortsetter så ofte...

Usj, kjipt med påloggingsproblemer![emoji849] lenge siden det har skjedd her heldigvis...

Haha. Ja idag er kanskje ikke helt den beste dagen å ikke ha regntøy. Fy flate det har regna i natt:eek:
Har regnjakker hjemme da. Bare buksa hu har glemt [emoji14] Heldigvis max 10 min å gå til skolen. Går nok fint det også [emoji23]

9 års bryllupsdag i dag [emoji7][emoji7][emoji7] Hurra [emoji169][emoji169][emoji169]

Tror jommen jeg legger meg. Hører mannen snorker der oppe. Men satser på god søvn alikevel.

I morgen er det fri da.

Dere ser om dere ser meg. Håper jeg kommer inn igjen [emoji23] Tydligvis vet en aldri med dette forumet lengre :o

Natta alle fine dere [emoji11]

Håper du har sovet godt[emoji2]
Og ja, jeg ser deg![emoji23]

Skulle legge meg igjen, men tenker bare alt jeg bør gjøre. Gå å ta blodprøver og få b12 påfylling. Hjelpe søstra mi. Gjør klar til middag. Skal lage lammestek. Så tar jo sin tid bare det :o Sto opp og satte på en simpsons først. Så blodprøver etterpå [emoji23]

Da er det leggetid for små jenter;) snakkes i morgen.
Forhåpentligvis blir det jobb på meg.
Lavendelen gjør sitt. Null hosting på storebror etter jeg satt inn en blanding på rommet hans;)

Det trikset har jeg ikke hørt om før![emoji2]

Tar natta. Satser på at forumappen funker som den skal i morra..
Første natt uten smokk for 3åringen, grein i ein time etter at me la ho :( Håper det går bedre herfrå!
Nattinatt ladies :)

Håper natten har gått fint uten smokk![emoji2]

Back
Topp