Flink. Slapp av å bli friskSupermamma er jeg nå langt i fra.
Sitter og slapper av med barnesykehuset (som jeg aldri får se ellers) og har strikket ferdig lue-delen av luen min.
Etter hva jeg leser her inne er du supermamma
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flink. Slapp av å bli friskSupermamma er jeg nå langt i fra.
Sitter og slapper av med barnesykehuset (som jeg aldri får se ellers) og har strikket ferdig lue-delen av luen min.
Var jo egentlig det vi konkluderte med for litt sidenHaha. Det tror jeg ikke påNei, er vi ikke evig ung alle sammen da?
![]()
Nei da.Flink. Slapp av å bli frisk
Etter hva jeg leser her inne er du supermamma
Er jo det jeg også gjør... men elsker den skjermen på Samsung. Blæææ!Elsker iphone
Vi handla mat. Gikk i butikker som vi ikke pleier å gå i fulgte bestefar på polet og tok en kaffe med hanHva gjorde dere i byen?[emoji2]
Jeg simpelt hend bare elsker SamsungEr jo det jeg også gjør... men elsker den skjermen på Samsung. Blæææ!
Her inne eller ditt eget hus? [emoji23]Nå ble det plutselig liv her !
Skal dere flytte, så gøyI gang med utvask av leiligheten! JUHU! Folkens, vi får nøkkelen på fredag!
Hvorhend?Nå ble det plutselig liv her !
Da er du litt som meg med hodepineHer inne eller ditt eget hus? [emoji23]
Har vært utkasta siden 14 jeg gitt. Kjempekjekk dag. Behov for å skrive og ikke komme inn. Kom inn for en time siden gjerne. Så kjenner jeg er sur. En trassen dritunge blir jeg. På tampen å legge meg i trass [emoji23]
Samsungfan her også [emoji7][emoji7]Jeg simpelt hend bare elsker Samsung
Jeg var ferdig når jeg var 30 hopp i det damen!Jeg vet ikke. Begynte å tenke at jeg var for gammel for å studere (er 28 år), redd for at jeg ikke var god nok. Var veldig giret helt til søknadsfristen nærmet seg. Meldte meg opp til privatist eksamen i matte og alt for å være sikker på at jeg kom inn.. Og nå anger jeg veldig på at jeg ikke søkte.
Jupp. God bedring [emoji8]Da er du litt som meg med hodepine![]()
Så spennende [emoji1][emoji1]I gang med utvask av leiligheten! JUHU! Folkens, vi får nøkkelen på fredag!
Driver å hoster på meg hodepine for tidenJupp. God bedring [emoji8]
Grusomt detDriver å hoster på meg hodepine for tiden
Jo da, har detGrusomt detFå ganger det har skjedd, men søren så vondt det er. Tårene trillee mens jeg hoster da
Har du ikke noe hostelindrende?