Alt alt alt for fort. Kunne godt vært hjemme ett par år tilDe går nok superfort ja![emoji849]
Bare å nyte hver eneste dag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alt alt alt for fort. Kunne godt vært hjemme ett par år tilDe går nok superfort ja![emoji849]
Bare å nyte hver eneste dag!
Blir spennende å se om din får teken daSamme som min da, blir 9 i juni[emoji2]
måtte kvelden komme fortUtdannelse er braHar veldig lyst å studere til neste år, og bare bli i jobben de neste årene. Eller kanskje finne meg en jobb i klesbutikk, og studere ved siden av. Anger veldig på at jeg ikke søkte skole nå. En ting er veldig sikkert, jeg har ikke lyst å bli i jobben min. Og en utdannelse hadde vært helt topp.
Det er det store spørsmålet. Hadde tenkt å søke lærer deltid, men så feiget jeg ut. Og nå angrer jeg så. Har lyst på en utdannelse hvor jeg kan jobbe med mennesker. Lærer, barnehagelærer, vernepleier eller noe i den duren. Føler jeg begynner å bli for gammel, men jeg har jo mange gode år i arbeidslivet igjen. Så får vel bare ta sats å hoppe i det.Utdannelse er bra
Hvilken utdannelse er det du har lyst på?
Hvorfor feiget du ut?Det er det store spørsmålet. Hadde tenkt å søke lærer deltid, men så feiget jeg ut. Og nå angrer jeg så. Har lyst på en utdannelse hvor jeg kan jobbe med mennesker. Lærer, barnehagelærer, vernepleier eller noe i den duren. Føler jeg begynner å bli for gammel, men jeg har jo mange gode år i arbeidslivet igjen. Så får vel bare ta sats å hoppe i det.
Skal bli deilig, ikke ofte jeg får tid til det
Alt alt alt for fort. Kunne godt vært hjemme ett par år til![]()
Blir spennende å se om din får teken da![]()
Idag er hode slitenmåtte kvelden komme fort
![]()
Ikke så veldigFlink du er da![emoji2]
Jeg vet ikke. Begynte å tenke at jeg var for gammel for å studere (er 28 år), redd for at jeg ikke var god nok. Var veldig giret helt til søknadsfristen nærmet seg. Meldte meg opp til privatist eksamen i matte og alt for å være sikker på at jeg kom inn.. Og nå anger jeg veldig på at jeg ikke søkte.Hvorfor feiget du ut?
Ikke så veldig
Hjemme fra løpetur
Nå skal.jeg hoppe i dusjen
Var hjemme ett år ekstra med eldste, og jeg stor koste megHehe, det hadde ikke jeg orket[emoji12]
Et år var nok for meg....savnet jobben og det sosiale[emoji4]
Har inntatt god plassen på sofaen. Cola zero boks og bare nyterGod bedring til topplokket[emoji4]

Ikke tenk på alderen din kjære deg.Jeg vet ikke. Begynte å tenke at jeg var for gammel for å studere (er 28 år), redd for at jeg ikke var god nok. Var veldig giret helt til søknadsfristen nærmet seg. Meldte meg opp til privatist eksamen i matte og alt for å være sikker på at jeg kom inn.. Og nå anger jeg veldig på at jeg ikke søkte.
Så flink du erHjemme fra løpetur
Nå skal.jeg hoppe i dusjen
Er mange som ikke er ferdig å studere før de er langt over 30Jeg vet ikke. Begynte å tenke at jeg var for gammel for å studere (er 28 år), redd for at jeg ikke var god nok. Var veldig giret helt til søknadsfristen nærmet seg. Meldte meg opp til privatist eksamen i matte og alt for å være sikker på at jeg kom inn.. Og nå anger jeg veldig på at jeg ikke søkte.