Skravletråd april

Har veldig lyst å studere til neste år, og bare bli i jobben de neste årene. Eller kanskje finne meg en jobb i klesbutikk, og studere ved siden av. Anger veldig på at jeg ikke søkte skole nå. En ting er veldig sikkert, jeg har ikke lyst å bli i jobben min. Og en utdannelse hadde vært helt topp.
Utdannelse er bra
Hvilken utdannelse er det du har lyst på?

Utdannelse er bra
Hvilken utdannelse er det du har lyst på?
Det er det store spørsmålet. Hadde tenkt å søke lærer deltid, men så feiget jeg ut. Og nå angrer jeg så. Har lyst på en utdannelse hvor jeg kan jobbe med mennesker. Lærer, barnehagelærer, vernepleier eller noe i den duren. Føler jeg begynner å bli for gammel, men jeg har jo mange gode år i arbeidslivet igjen. Så får vel bare ta sats å hoppe i det.

Det er det store spørsmålet. Hadde tenkt å søke lærer deltid, men så feiget jeg ut. Og nå angrer jeg så. Har lyst på en utdannelse hvor jeg kan jobbe med mennesker. Lærer, barnehagelærer, vernepleier eller noe i den duren. Føler jeg begynner å bli for gammel, men jeg har jo mange gode år i arbeidslivet igjen. Så får vel bare ta sats å hoppe i det.
Hvorfor feiget du ut?

Hvorfor feiget du ut?
Jeg vet ikke. Begynte å tenke at jeg var for gammel for å studere (er 28 år), redd for at jeg ikke var god nok. Var veldig giret helt til søknadsfristen nærmet seg. Meldte meg opp til privatist eksamen i matte og alt for å være sikker på at jeg kom inn.. Og nå anger jeg veldig på at jeg ikke søkte.

Hehe, det hadde ikke jeg orket[emoji12]
Et år var nok for meg....savnet jobben og det sosiale[emoji4]
Var hjemme ett år ekstra med eldste, og jeg stor koste meg:) Eller jobbet 2 kvelder og annenhver lørdag, så kom meg litt ut. Skulle gjerne gjort det denne gangen og.

Jeg vet ikke. Begynte å tenke at jeg var for gammel for å studere (er 28 år), redd for at jeg ikke var god nok. Var veldig giret helt til søknadsfristen nærmet seg. Meldte meg opp til privatist eksamen i matte og alt for å være sikker på at jeg kom inn.. Og nå anger jeg veldig på at jeg ikke søkte.
Ikke tenk på alderen din kjære deg.
Er mange i alle aldre som begynner på nytt med ny utdanning hele tiden.
Drit litt i hva andre mener (det er deres problem) og tenk litt mer på hva det er DU ønsker

Er mange som ikke er ferdig å studere før de er langt over 30;) hiv deg rundt om det er det du ønsker. Du er god nok!

Back
Topp