Skravletråd april

Både eg og mannen har lofavør, og då fekk me det gjennom innboforsikringen, uten å betale egenandel. Men tok 2 mnd å få fiksa pga ventetid på deler. Samsung slutta å produsere reservedeler til dei nye modellane når Note 7 begynte å eksplodere [emoji85] koster ca 4000 å bytte! [emoji33]
Holy shit :o Var det jeg trodde at med de skjermen det ble litt ja :o

Lykke til :) Husker den kampen. Tok 3 dager med gråting og mas, og siden har det gått bedre enn noensinne. :)

Håper du kom inn i dag også [emoji23]

Håper natten har gått fint uten smokk![emoji2]
Hørte ikkje meir til ho etter den eine grinerunden, så ho overlevde uten heile natta :) no er ho nok litt meir forberedt på tutteslutt :)

:(

Vi har latt ungene få ha smokken til 4 års dagen. Riktig nok bare i senga.
Så i påsken skal vi kaste smokkene. Men tror egentlig det går greit når hun er så stor. Storebror tok det i hvert fall veldig greit.
Ho har hatt det med å snike seg ned i senga og hente smokken på dagtid, så me syns det var lenge nok for ho. Er snart 3.5 år no :) Til sommaren starter prosjekt bleieslutt :)

God morgen

Etter å ha levert ungene hit og dit (ikke bare pga regnbuksa på skolen. Men også fordi da rakk ikke han skolen. Vi ligger stadig litt for lenge...) spiser jeg frokost nå før jeg skal på handletur. Bursdagsgave til en som synes han har alt... Min bror

Mornings :)
La meg gjette.. Han er av typen som aldri klarer å hoste opp eitt einaste bittelite ønske?

Hørte ikkje meir til ho etter den eine grinerunden, så ho overlevde uten heile natta :) no er ho nok litt meir forberedt på tutteslutt :)

Ho har hatt det med å snike seg ned i senga og hente smokken på dagtid, så me syns det var lenge nok for ho. Er snart 3.5 år no :) Til sommaren starter prosjekt bleieslutt :)
Så bra! Syns mi sov MYE bedre uten smokk. Når hu først kom over sjokket [emoji14] For slapp liksom å våkne for å lete etter den om natta da :)

Gleden er stor når man sitter på legekontoret og venter [emoji23] Var jo ikke bare litt kø liksom :o Bra jeg bare skal ta blodprøver og sånt noe [emoji14]

Da er det leggetid for små jenter;) snakkes i morgen.
Forhåpentligvis blir det jobb på meg.
Lavendelen gjør sitt. Null hosting på storebror etter jeg satt inn en blanding på rommet hans;)
Wait, what? Lavendel? Her har eg gått glipp av noko! Kva blanding har du satt inn? 3åringen min er ei hostemaskin..

Haha så veldig også! Også satt jeg å tenkte at jeg har ingen på fb heller så jeg kan sende en mld å be om å gi beskjed til dere her i tråden [emoji23][emoji23][emoji23] Litt desperat ja...

Haha[emoji23] tisser nesten på meg![emoji23][emoji23]
Meld ifra hvor du går! Eller hvorfor du er fraværende![emoji23]

Haha[emoji23] tisser nesten på meg![emoji23][emoji23]
Meld ifra hvor du går! Eller hvorfor du er fraværende![emoji23]
Søren ikke enkelt når den ikke lar meg. Prøvde legge inn anonymt som gjest også [emoji23][emoji23][emoji23] Finner ikke bruker fikk jeg beskjed om. Er ikke poenget med å være gjest at man skal kunne legge inn anonymt? [emoji23][emoji23] Pokkers shit gitt [emoji23][emoji23]

Back
Topp