Modningstråden

Konstante mensmurringer og en mage som er heelt på bærtur. Inatt trodde jeg virkelig noe skjedde, tak i magen som varte i kanskje en halvtime før de ga seg.. Modningsrier iflg jordmor, håper de snart utvikler seg til noe mer. Ikveld skal mannen til pers! :D
 
Nå gikk slimproppen! Eller den har gått i to deler siste halvtimen.. håper dette er tegn på noe! Masse mensenmurringer og nedpres

Merka aldri noe til den sist, da gikk jeg med en cm åpning i noen uker. Lurer på hvordan det ligger an denne gangen...
 
Termin var 1.april:/ venter forsatt på lillesøster <3


Termin er ikke før om 3 uker. Er 37+0 i dag, så er jo fortsatt lenge til enda. Men se at mange har født i uke 37 her inne på forumet, så da krysser jeg fingrene for at det skjer meg også [emoji23]

Hvor langt er du? Herlighet, man kan bli småsprø av dette her, haha.
im
 
Våknet i dag tidlig med intense mensensmerter som har økt i styrke og som har kommet innimellom siden da, men ikke regelmessig. Kjenner det også skikkelig i ryggen!
 
I dag - ingenting. Toppform! Nå er jeg så lei og utålmodig! [emoji30]
 
Slimproppen begynte å gå på søndag, men ellers er det fint lite å melde. Termin i dag :) Men det gjør det litt spennende da :D
 
Var på kontroll hos jm i dag. Myk livmorhals, ca 1 cm lang livmorhals og ca 1 fing åpning.
Føler meg ikke sånn kjempe motivert! :-/

Har murringer og kynnere innimellom, men generelt lite som tilsier at nå skjer det noe snart.
39+2 i dag. Og jeg som har vært SÅ tålmodig frem til nå!
 
Følt meg uggen,trøtt og uvel i 3 dager nå, mer aktivitet i magen, og mer menssmerter. Vondt nede i magen hver gang jeg våkner på natten nå, og det er ofte! Klarer ikke å sove mer enn et par timer om gangen. Er også hyppige toalettbesøk, stort sett etter hvert måltid. Må vel være modning. Sånn her var det ikke første gang jeg var gravid! Da merket jeg ingen endringer før vannet brått gikk på termindagen. Blir spennende å se når han bestemmer seg for å komme!
 
Jeg tror virkelig graviditeten min har ombestemt seg og reverseres! Helt sant!
Har i en tid vært så fornøyd med helt super fordøyelse, til og med gått et par ganger om dagen (til sammenligning før gravid; 3-4ggr i uka!). Dette har jeg jo sett som modning da, på et vis, dere skjønner :p Men nå? Nei nå har magen bare tatt ferie eller streika, nå er det klinkekulespill i do, og jeg har vært der 1 gang på 2 dager. Seriøst?
 
Følt meg uggen,trøtt og uvel i 3 dager nå, mer aktivitet i magen, og mer menssmerter. Vondt nede i magen hver gang jeg våkner på natten nå, og det er ofte! Klarer ikke å sove mer enn et par timer om gangen. Er også hyppige toalettbesøk, stort sett etter hvert måltid. Må vel være modning. Sånn her var det ikke første gang jeg var gravid! Da merket jeg ingen endringer før vannet brått gikk på termindagen. Blir spennende å se når han bestemmer seg for å komme!
Me har 10 dager igjen! Urettferdig om du blir ferdig allerede :p
 
Fikk plutselig mensensmerter som vondt i nedre mage og korsrygg og bein. Er dette tegn på modning? Ikke hatt mensensmerter tidligere.

Er også veldig kvalm, og har vært det siste 3 ukene.
 
Me har 10 dager igjen! Urettferdig om du blir ferdig allerede :p
Har ikke helt troen på baby før termin, men håper jeg slipper dette hver dag/natt frem til da! :p:D Da får man ihvertfall god motivasjon til fødsel:D Rimelig lei av denne formen!
 
Har ikke helt troen på baby før termin, men håper jeg slipper dette hver dag/natt frem til da! :p:D Da får man ihvertfall god motivasjon til fødsel:D Rimelig lei av denne formen!
Det kan eg godt forstå!
Her er det ingenting som tilsier termin om 10(snart 9) dager, foruten magestørrelsen. Bekkenvondt om eg bærer mykje på storesøster og går masse i løpet av dagen. :(
Ingen nedpress, ikkje noe mensmurring, ørlite vondt i ryggen kan eg få om eg har gjort mykje. Føles som det ikkje skal skje noe som helst.. Får håpe(og vet jo) at det er stille før stormen. :D
 
Back
Topp