Modningstråden

39+2

Kynnerne kommer mye lettere nå. Fortsatt kommer de ikke når jeg hviler, men mye når jeg er i aktivitet. Ikke vonde, bare stramme "vanlige". Synes symfyseløsningen blir verre. Kan det være fordi han driver og dytter seg ned? Synes kanskje magen har sunket en anelse også. Håper dette er tegn på at noe snart skjer [emoji56]
 
38+6

Har ikke hatt et eneste modningstegn så vidt jeg vet. La meg med vondt i hode inatt å har sovet dårlig. Har også vært oppe på do mange ganger å la da merke til at det var ganske slimete når jeg tørka meg. Oooog ista gikk vannet! Skal på sykehuset i morgen tidligo_O jeg som ikke har vært nervøs til nå ble plutselig det gitt!
 
38+6

Har ikke hatt et eneste modningstegn så vidt jeg vet. La meg med vondt i hode inatt å har sovet dårlig. Har også vært oppe på do mange ganger å la da merke til at det var ganske slimete når jeg tørka meg. Oooog ista gikk vannet! Skal på sykehuset i morgen tidligo_O jeg som ikke har vært nervøs til nå ble plutselig det gitt!
Masse lykke til, nå er du snart i mål :)
 
38+6

Har ikke hatt et eneste modningstegn så vidt jeg vet. La meg med vondt i hode inatt å har sovet dårlig. Har også vært oppe på do mange ganger å la da merke til at det var ganske slimete når jeg tørka meg. Oooog ista gikk vannet! Skal på sykehuset i morgen tidligo_O jeg som ikke har vært nervøs til nå ble plutselig det gitt!
Lykke til!! Så spennende :D [emoji173]
 
Fortsatt dårlig med fysiske modningstegn, men...
når man 2 min før leggetid får det for seg at man må pakke klærne til baby ned i fødebag, bare i tilfelle noe skulle skje i natt, da kaller jeg det et lite modningstegn :) :p:wtf: om så er kun et mentalt et :hilarious: modning er så mangt :D:hilarious::joyful:
 
38+3

Nå er disse kynnerene plagsomme. Masse nedpress og muring. Kommer når jeg går og når jeg ligger nede. Håper lille gull vil ut snart. Tett i topplokket i kveld også. Og hodepine.
 
38+5..
i går kveld trodde jeg noe var på gang!
Vonde tak i ryggen, mensenmurring og vondt hele dagen.
Fikk nesten ikke sove!
I dag er det masse mensenmurring, tak og unormale ting som skjer i kroppen.
Jeg er så utålmodig!!!
 
36+4 og masse kynnere. De kommer til alle døgnets tider og både når jeg beveger meg og er i ro. De er ikke vonde, men hyppige.

Ellers får jeg et par-tre ganger ila døgnet en ilende smerte der nede. Lurer på om han klemmer på noen nerver el. Utflod er det også en del av. [emoji85]

Begynner å bli skikkelig utålmodig jeg også - og spesielt når jeg ser at det stadig popper ut søte små hos så mange andre. Håper han bestemmer seg for å bli en påskebaby. [emoji170][emoji5]
 
37 fullgåtte i dag. Tror kanskje han har falt lengre ned nå, bynte her for 14 dager siden med at jeg hadde vondt av å sitte i 2 dager, hvorpå det gikk over men det heller ble til at det bynte å ile en gang i blant ned langs høyre lår. Ellers merkes det hveffal i fordøyelsen at noe er nytt!! Fra å ha nr 2 kanskje hver 3 dag om man er heldig så er det plutselig løst og fint hver dag nå [emoji85] vet ikke jeg, men er ikke det kanskje et tegn på at han har flytta seg?
JM mener iallfall at hodet er nedover, men de har aldri nevnt noe om at det er festet osv.. men kjenner hveffal spark bare oppe nå, men blir fortsatt en del snegling inni der, så ja. Ilinger og lett og fin avf er vel det jeg merker mest [emoji86][emoji85][emoji87]
 
37 fullgåtte i dag. Tror kanskje han har falt lengre ned nå, bynte her for 14 dager siden med at jeg hadde vondt av å sitte i 2 dager, hvorpå det gikk over men det heller ble til at det bynte å ile en gang i blant ned langs høyre lår. Ellers merkes det hveffal i fordøyelsen at noe er nytt!! Fra å ha nr 2 kanskje hver 3 dag om man er heldig så er det plutselig løst og fint hver dag nå [emoji85] vet ikke jeg, men er ikke det kanskje et tegn på at han har flytta seg?
JM mener iallfall at hodet er nedover, men de har aldri nevnt noe om at det er festet osv.. men kjenner hveffal spark bare oppe nå, men blir fortsatt en del snegling inni der, så ja. Ilinger og lett og fin avf er vel det jeg merker mest [emoji86][emoji85][emoji87]
Det skal stå i helsekortet ditt, hb, hf eller kf (tror jeg, står for hode bevegelig, hode festet eller knapt festet. Litt usikker, i mitt har jeg bare hb.)
 
En uke siden slimproppen gikk, men ingen tegn til fødsel...

Bruker sikkert 70% av dagen på å kjenne etter tegn, men det eneste jeg kjenner at jeg føler meg tipp topp! [emoji85] Jeg er så lei av å vente!
 
En uke siden slimproppen gikk, men ingen tegn til fødsel...

Bruker sikkert 70% av dagen på å kjenne etter tegn, men det eneste jeg kjenner at jeg føler meg tipp topp! [emoji85] Jeg er så lei av å vente!

Samme her! Føler meg helt utmerket for tiden, begynner å lure på om jeg har hatt et slikt et innbilt svangerskap.. :knegg:
 
Skikkelig menssmerter i dag. Våknet av dette i natt også. Babyen er veldig rolig i magen, kjenner bare litt bevegelse langt nede i bekkenet.. jeg krysser fingre og tær for at noe er på gang!
 
Samme her!!!! Når var/er termin???:D

Termin er ikke før om 3 uker. Er 37+0 i dag, så er jo fortsatt lenge til enda. Men se at mange har født i uke 37 her inne på forumet, så da krysser jeg fingrene for at det skjer meg også [emoji23]

Hvor langt er du? Herlighet, man kan bli småsprø av dette her, haha.
 
Back
Topp