Flinka! Skulle gjort det selv. Men orker bare ikkeHjemme fra løpetur
Nå skal.jeg hoppe i dusjen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flinka! Skulle gjort det selv. Men orker bare ikkeHjemme fra løpetur
Nå skal.jeg hoppe i dusjen

Jeg skulle også, men er sykFlinka! Skulle gjort det selv. Men orker bare ikke![]()
Takk! Neste år SKAL jeg søke. Har ikke lyst å stå i butikk resten av livet. Jeg føler meg jo som om jeg bare er 20, så får late som jeg er det ogIkke tenk på alderen din kjære deg.
Er mange i alle aldre som begynner på nytt med ny utdanning hele tiden.
Drit litt i hva andre mener (det er deres problem) og tenk litt mer på hva det er DU ønsker
Takk! Ja, neste år skal jeg søke, så da har jeg ett helt år på meg å finne ut akkurat det jeg vil. Har angret siden jeg droppet ut som 20 åring, og nå er det på tide å slutte å angre og faktisk gjøre noe med detEr mange som ikke er ferdig å studere før de er langt over 30hiv deg rundt om det er det du ønsker. Du er god nok!
Opp med pekefingren. Du skal ikke ha dårlig samvittighet! Du er syk! Nå skal du bare pleie deg selv helt til du kommer til hekteneJeg skulle også, men er syk![]()
God planTakk! Neste år SKAL jeg søke. Har ikke lyst å stå i butikk resten av livet. Jeg føler meg jo som om jeg bare er 20, så får late som jeg er det og![]()
Den gang jeg var ung var de "gamle" skikkelig gamle.Takk! Neste år SKAL jeg søke. Har ikke lyst å stå i butikk resten av livet. Jeg føler meg jo som om jeg bare er 20, så får late som jeg er det og![]()
Har tenkte akuratt samme tanke. Rart egentligDen gang jeg var ung var de "gamle" skikkelig gamle.
Nå er jeg en av de "gamle", men føler meg ikke slik som jeg trodde jeg ville gjøre.
Føler meg ikke så gammel som jeg hadde forestilt meg.
Med andre ord, alder er relativ..
Haha jo jeg gjør hvertfall. Får vondt inni meg hver gang noen kaller meg dameGod plan
Føler ikke vi alle oss som 20 i hodet fortsatt?![]()
Supermamma er jeg nå langt i fra.Opp med pekefingren. Du skal ikke ha dårlig samvittighet! Du er syk! Nå skal du bare pleie deg selv helt til du kommer til hektenesuper mammaer trenger hvile de også
![]()
Hehehe. Sånn har jeg det og. Og selv om jeg snart er 30, så føler jeg meg ikke eldre enn for 5 år siden. Alder er kun ett tallDen gang jeg var ung var de "gamle" skikkelig gamle.
Nå er jeg en av de "gamle", men føler meg ikke slik som jeg trodde jeg ville gjøre.
Føler meg ikke så gammel som jeg hadde forestilt meg.
Med andre ord, alder er relativ..
Nei da, slik er det alltid, og det går den andre veien også.Har tenkte akuratt samme tanke. Rart egentlig![]()
Da kan du bare tenke deg hvordan det er for meg, jeg er jo nesten fossilHehehe. Sånn har jeg det og. Og selv om jeg snart er 30, så føler jeg meg ikke eldre enn for 5 år siden. Alder er kun ett tall![]()
Det var da ei lykke du så [emoji23][emoji7]Så jo det da![emoji12] derfor jukse-lam![emoji23]
Ååh! Pleide ringe ett gratisnr fra tlfkiosken husker jeg. Sånn ungdomstlf.Gode gamle dager med telefonkiosker og gameboy[emoji23]
Er jo ikke sprekHvorfor ikke?[emoji849]
Det er detDeilig med litt trim?[emoji2]
Joda. Foruten at fra kl 1400 og til nå har jeg ikke kommet inn her da. Ble kasta ut igjen og dette dumme forumet vil seriøst ikke annerkjenne at jeg er en bruker her. Og jeg tilbakestiller passord som ikke går for nå kom jeg plutselig inn igjen på gamle. Så mye tull og tøys at jeg blir sur altså....Har du hatt en fin vakt?[emoji2]
Såvidr jeg orketFlinka! Skulle gjort det selv. Men orker bare ikke![]()
Haha. Det tror jeg ikke påDa kan du bare tenke deg hvordan det er for meg, jeg er jo nesten fossil![]()