Skravletråd april

Ikke tenk på alderen din kjære deg.
Er mange i alle aldre som begynner på nytt med ny utdanning hele tiden.
Drit litt i hva andre mener (det er deres problem) og tenk litt mer på hva det er DU ønsker
Takk! Neste år SKAL jeg søke. Har ikke lyst å stå i butikk resten av livet. Jeg føler meg jo som om jeg bare er 20, så får late som jeg er det og ;)

Er mange som ikke er ferdig å studere før de er langt over 30;) hiv deg rundt om det er det du ønsker. Du er god nok!
Takk! Ja, neste år skal jeg søke, så da har jeg ett helt år på meg å finne ut akkurat det jeg vil. Har angret siden jeg droppet ut som 20 åring, og nå er det på tide å slutte å angre og faktisk gjøre noe med det :)

Takk! Neste år SKAL jeg søke. Har ikke lyst å stå i butikk resten av livet. Jeg føler meg jo som om jeg bare er 20, så får late som jeg er det og ;)
Den gang jeg var ung var de "gamle" skikkelig gamle.
Nå er jeg en av de "gamle", men føler meg ikke slik som jeg trodde jeg ville gjøre.
Føler meg ikke så gammel som jeg hadde forestilt meg.
Med andre ord, alder er relativ..

Opp med pekefingren. Du skal ikke ha dårlig samvittighet! Du er syk! Nå skal du bare pleie deg selv helt til du kommer til hektene;) super mammaer trenger hvile de også:)
Supermamma er jeg nå langt i fra.
Sitter og slapper av med barnesykehuset (som jeg aldri får se ellers) og har strikket ferdig lue-delen av luen min.

Den gang jeg var ung var de "gamle" skikkelig gamle.
Nå er jeg en av de "gamle", men føler meg ikke slik som jeg trodde jeg ville gjøre.
Føler meg ikke så gammel som jeg hadde forestilt meg.
Med andre ord, alder er relativ..
Hehehe. Sånn har jeg det og. Og selv om jeg snart er 30, så føler jeg meg ikke eldre enn for 5 år siden. Alder er kun ett tall :)

Gode gamle dager med telefonkiosker og gameboy[emoji23]
Ååh! Pleide ringe ett gratisnr fra tlfkiosken husker jeg. Sånn ungdomstlf.
- Hvordan fungerer mensen? Feks [emoji23][emoji23]

Syns også å huske det var spm i ett av ungdomsbladene.

Kjære blablabla. Jeg kyssa en gutt. Kan jeg bli gravid? Vi brukte ikke tunge

[emoji23][emoji23]

Har du hatt en fin vakt?[emoji2]
Joda. Foruten at fra kl 1400 og til nå har jeg ikke kommet inn her da. Ble kasta ut igjen og dette dumme forumet vil seriøst ikke annerkjenne at jeg er en bruker her. Og jeg tilbakestiller passord som ikke går for nå kom jeg plutselig inn igjen på gamle. Så mye tull og tøys at jeg blir sur altså....

Også får jeg abstinenser for at jeg får ikke svare dere en gang ! [emoji85]

På nippet å avinnstallere om dette fortsetter så ofte...

Back
Topp