Skravletråd april

Vet [emoji23] Men de er jo så nydelige.

Joda. Shettiser er søte, men fryktelig sta syns jeg [emoji23] Kasta meg over hodet mer enn en gang også. Rett og slett fordi de ikke ville gå mer. Heldigvis kort vei å lande. Så for det meste lå jeg å lo meg halvt i hel mens hesten så ut som den smila der den sto [emoji23]
:laughing025Er en herlig personlighet på ponnier:Heartbigred
Savner å ha hest. Men tar jo så mye tid.

god formiddag.
Idag er jeg trøtt:dead: aner ikke hvorfor. Har fått timene mine.

Hjemme med guttungen. Så han blir med til legen idag.
Etterpå det blir det en rolig dag.
Må få ryddet litt hus:meh:

Tilbake fra legen med antibiotika, og nå er jeg skikkelig sulten

Det var da utrolig stille her i dag :rolleyes:
Kanskje litt? Har prøvd å fått gjort litt ymse fornuftig i dag, så skylder på det jeg...
Dessuten prøver jeg å skrive positive greier i skravletråden, ikke så mye klaging og surving, så da blir det fort litt stille når alt jeg har lyst til å si er survete. Om du skjønner?

Men legen. Og antibiotika. Antyder at du er syk.

Jeg er frisk. Og har ikke vært hos legen. Og likevel tilbrakt mye tid med å sitte stille
Det har jeg egentlig vært i 3 uker, men ikke tatt meg tid til å dra til legen før nå.
Fikk streng beskjed på å være hjemme i dag og komme meg til legen når jeg var på jobb i går.

Du er i permisjon, du har lov til å være lat og nyte tiden, den forsvinner så alt for fort

Fikk ferielisten fra jobb i går. Ikke klar for å begynne å jobbe igjen! Glad jeg har 6,5 uker igjen. Men de kommer til å gå alt for fort:(

Nei, tror ikke det. Var hjemme til eldste var 2 år og 3 mnd, var ikke klar da heller.
Jobber som butikkmedarbeider, men ser litt etter ny jobb, og ser litt forsiktig på muligheten for å studere.
Nå vet jeg ikke hvilken type butikk du jobber i, med dersom du begynner å studere har du mulighet til å avpasse vaktene dine slik at de ikke krasjer med forelesninger og slikt?

Jeg hadde den muligheten den gang jeg jobbet på Rimi

Hahaha ja! Vi hadde ikke mobiltlf eller data. Og dataen vi fikk tok 1 år å komme seg på internett [emoji23][emoji23][emoji23] Og den laga da masse rare lyder mens den kobla seg på [emoji56]

Gode gamle dager med telefonkiosker og gameboy[emoji23]

Back
Topp