Skravletråd april

Gruer meg til gutta blir gamle nok til sosiale medier![emoji849]
Da blir de plutselig eksponert for alt... liker at de ikke vet noe og kan skånes for det meste[emoji12]
Hehe ja. Bedre når vi var små. Enten snakka man gjennom hustlf ellers så ropte vi i gata [emoji23]

Å nei? Er det kommet tilbake? Hvordan er det mulig? Haha, har de ikke sett hvordan vi så ut som ung? :p
Mangler adidasbukser med knapper, bukser med skjørt over og korte strikkatopper nå. Så er alt good! [emoji23]

Tror ikke de har sett nei [emoji23]

Åh det kan jeg skjønne ! Blir kjempegøy :D
Vi var der sammen med et vennepar med barn i fjor.
I år planla vi å dra alene, men så at vi ville få ekstra sengeplass i den hytten vi ønsket å leie og spurte min mor om hun ville være med.
Hun ble kjempe glad, og sa i samme slengen at da må mannen og jeg ta en kveld hvor vi er ute og spiser alene hvor hun passer barna

Vi var der sammen med et vennepar med barn i fjor.
I år planla vi å dra alene, men så at vi ville få ekstra sengeplass i den hytten vi ønsket å leie og spurte min mor om hun ville være med.
Hun ble kjempe glad, og sa i samme slengen at da må mannen og jeg ta en kveld hvor vi er ute og spiser alene hvor hun passer barna
Å så koselig da. For alle parter [emoji7]

Haha. Du tror det ja;) nei, den tid er nok forbi her i huset:)

Men tøybleier...er ikke det mye gris med det?
Vel. Bleier er noe griseri.

Tøybleier er ikke noe mer griseri enn engangs.

Mangler adidasbukser med knapper, bukser med skjørt over og korte strikkatopper nå. Så er alt good! [emoji23]

Tror ikke de har sett nei [emoji23]
Hahaha, levde i de adidas buksene noen år. Husker andre syntes det var veldig gøy å kneppe de opp mens den var på. Kan ikke skjønne at jeg gikk kledd sånn frivillig.

Huff, bukser med skjørt over ja, min hadde aldri fått gått med sånne:p Glad moten har forandret seg en del siden jeg var liten. Men kanskje hun ser på bilder av seg selv når hun blir voksen og lurer på hva i all verden jeg kledde henne i :p

MMR? De fleste får vel ikke reaksjon, men noen 5-15 % sa helsesøster kunne få feber og utslett. Min fikk det, høy feber i to dager og på dag to kom utslettet. Utslettet varte to dager. Men vil tro man bare kan få feber. Hos oss kom det vel ca 10 dager etter vaksinen.. Men om hun har vedvarende høy feber eller blir dårlig, så er det kanskje lurt å få det sjekket

Hs her sa liksom at prikkene kommer etter 5-9 dager og lette infeksjonsplager kunne hun få, men jeg har fått lært her i dag at det gjerne er motsatt, infekjsonstegn og evt prikker etterpå.

Det var dag 9 feberen kom og vedvarer i dag. Men vi får se hva som skjer videre.

Back
Topp