Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
tilDa har dere jo litt knytninger til Larvik[emoji2]
Hvilken spesialist? Lunde/Grønvold?[emoji4]
uff føler med deg, lillemann vekket oss kl 0400 nå har jeg lagt han for å se om han kan få et par timer på ryggeEr så trøtt
Sovnet kl 22 ish, våken siden 3...
Lalandia sammen med mammaHvor skal dere?[emoji2]
Ikke før 5.45 her men ille nok. Da ble det jo morgenuff føler med deg, lillemann vekket oss kl 0400 nå har jeg lagt han for å se om han kan få et par timer på rygge
flere som er tidlig oppe, fikk ikke tatt hestestellet i dag gubben måtte ta den alene;P men L blir alltid trøtt før kl 07 når han står opp så tidlig. så han skal få sove til ni, da skal vi gjøre oss klar til å dra til sentrumIkke før 5.45 her men ille nok. Da ble det jo morgen
Og hun er ferdig påkledd nå, og enda har ikke alarmen for "morgen" gått, men ungene våknet av lyder i huset så de er sendt på badet
ja, nå har verdien på travhest synket siden hobbyer svir først under dårlig økonomisk veks.... men for håpe det tar seg opp igjenSyns det ja [emoji14]
Billig travhest da gitt [emoji14]
Planer denne uken da?
Hihi [emoji23][emoji23]Ja mener at de kostet så mye ja. Var ikke snakk om å få det Ingvar i hvert fall
Edit: Ingvar, skulle være - i gave
Den er datamanipulert jo [emoji14] Du ser vel det? [emoji85]Den har jeg faktisk ikke sett[emoji85]
Jukse-lam??
Hahaha ja! Vi hadde ikke mobiltlf eller data. Og dataen vi fikk tok 1 år å komme seg på internett [emoji23][emoji23][emoji23] Og den laga da masse rare lyder mens den kobla seg på [emoji56]Alt var bedre før[emoji23]
Nå høres det ut som om vi er 70 år![emoji85][emoji23]
Uff da. Får da håpe det tar seg opp igjen.ja, nå har verdien på travhest synket siden hobbyer svir først under dårlig økonomisk veks.... men for håpe det tar seg opp igjen
haha de er ikke så billige dyr;P men vakkre er de. Shetisser er jo veldig søte daPUff da. Får da håpe det tar seg opp igjen.
Hadde alltid lyst på en frieser jeg når jeg var lita. Fikk ikke. Men ridde og stelte en shetlandsponni. Lata som den var frieser [emoji23][emoji23][emoji23]
Ja da nattarutiner er prenta inn i hode.![]()
ja men han våkna 0400 så det slo litt feil;PHehe, så deilig da[emoji2]
Ganske urettferdige penger ja. Og hva blir pengene brukt på? Tull og tøys i vår kommune, mens barneskolene er for små og råtner, blir ei bru ut til en holme prioritert gitt !Sitter å leser om eiendomsskatt, dette er ganske mye penger en kommune skal dra inn på en eiendom som ikke er dems, samtidig som vi allerede har betalt forskjellige skatter på eiendommen allerede. så siden det e rvalg til hørsten er det fristende å stemme et parti som vil si meg i mot i alle andre saker, bare eiendosmkatten forsvinner!! og noen lurer på hvorfor Trump kunne vinne.
Nå slo det ikke akkurat ann i Nederland, men det vil vel kanskje funke i Norge! skremmende, men jeg skjønner jo at velgere begynner å bli lei. For uansett parti du stemmer så er de fleste store partier et egosentrert og likegyldige individer som ikke er der for folket, men for folket som allerde lever godt på de dårligstilte... *just a feeling*
Min fikk det til forrige bursdag. Men det ble rett og slett for skummelt for han. Så de ble fint pakket bort
Håper din får raskt teken![]()