Skravletråd april

Da har dere jo litt knytninger til Larvik[emoji2]
Hvilken spesialist? Lunde/Grønvold?[emoji4]
til
Revmatolog, husker ikke hva de heter for øyeblikket gikk der tre mnd for et par år siden

uff føler med deg, lillemann vekket oss kl 0400 nå har jeg lagt han for å se om han kan få et par timer på rygge
Ikke før 5.45 her men ille nok. Da ble det jo morgen
Og hun er ferdig påkledd nå, og enda har ikke alarmen for "morgen" gått, men ungene våknet av lyder i huset så de er sendt på badet

Ikke før 5.45 her men ille nok. Da ble det jo morgen
Og hun er ferdig påkledd nå, og enda har ikke alarmen for "morgen" gått, men ungene våknet av lyder i huset så de er sendt på badet
flere som er tidlig oppe, fikk ikke tatt hestestellet i dag gubben måtte ta den alene;P men L blir alltid trøtt før kl 07 når han står opp så tidlig. så han skal få sove til ni, da skal vi gjøre oss klar til å dra til sentrum

Planer denne uken da?

vel i går var det styremøte, i dag skal gubben jobbe overtid og jeg skulle egenlig på travbanen for å selge vaffler, men siden gubben jobber overtid, blir jeg hjemme.

torsdag er det møte på grassrota styret og ellers skal jeg jobbe for å få inn flere sponsor gaver til utloddingen!

hva står på din plan?

Ja mener at de kostet så mye ja. Var ikke snakk om å få det Ingvar i hvert fall;)

Edit: Ingvar, skulle være - i gave
Hihi [emoji23][emoji23]

Måtte fint spare selv gitt [emoji23] Jeg hadde jo to eldre søsken og som ville ha. [emoji14]

Alt var bedre før[emoji23]
Nå høres det ut som om vi er 70 år![emoji85][emoji23]
Hahaha ja! Vi hadde ikke mobiltlf eller data. Og dataen vi fikk tok 1 år å komme seg på internett [emoji23][emoji23][emoji23] Og den laga da masse rare lyder mens den kobla seg på [emoji56]

ja, nå har verdien på travhest synket siden hobbyer svir først under dårlig økonomisk veks.... men for håpe det tar seg opp igjen
Uff da. Får da håpe det tar seg opp igjen.

Hadde alltid lyst på en frieser jeg når jeg var lita. Fikk ikke. Men ridde og stelte en shetlandsponni. Lata som den var frieser [emoji23][emoji23][emoji23]

Sitter å leser om eiendomsskatt, dette er ganske mye penger en kommune skal dra inn på en eiendom som ikke er dems, samtidig som vi allerede har betalt forskjellige skatter på eiendommen allerede. så siden det e rvalg til hørsten er det fristende å stemme et parti som vil si meg i mot i alle andre saker, bare eiendosmkatten forsvinner!! og noen lurer på hvorfor Trump kunne vinne.

Nå slo det ikke akkurat ann i Nederland, men det vil vel kanskje funke i Norge! skremmende, men jeg skjønner jo at velgere begynner å bli lei. For uansett parti du stemmer så er de fleste store partier et egosentrert og likegyldige individer som ikke er der for folket, men for folket som allerde lever godt på de dårligstilte... *just a feeling*

haha bloggere som lever som for penger for å skrive produktavtaler,

Tjener du fet på å skrive noe bra om produktet? "det er privat!"

Har du sett på noen forskningsresultater for at det funker, det du skriver om? " Tror vi slutter her! Hahaha!"

hjelpes.... ... skriver de så mye interessant disse bloggerne?

Uff da. Får da håpe det tar seg opp igjen.

Hadde alltid lyst på en frieser jeg når jeg var lita. Fikk ikke. Men ridde og stelte en shetlandsponni. Lata som den var frieser [emoji23][emoji23][emoji23]
haha de er ikke så billige dyr;P men vakkre er de. Shetisser er jo veldig søte daP

Sitter å leser om eiendomsskatt, dette er ganske mye penger en kommune skal dra inn på en eiendom som ikke er dems, samtidig som vi allerede har betalt forskjellige skatter på eiendommen allerede. så siden det e rvalg til hørsten er det fristende å stemme et parti som vil si meg i mot i alle andre saker, bare eiendosmkatten forsvinner!! og noen lurer på hvorfor Trump kunne vinne.

Nå slo det ikke akkurat ann i Nederland, men det vil vel kanskje funke i Norge! skremmende, men jeg skjønner jo at velgere begynner å bli lei. For uansett parti du stemmer så er de fleste store partier et egosentrert og likegyldige individer som ikke er der for folket, men for folket som allerde lever godt på de dårligstilte... *just a feeling*
Ganske urettferdige penger ja. Og hva blir pengene brukt på? Tull og tøys i vår kommune, mens barneskolene er for små og råtner, blir ei bru ut til en holme prioritert gitt !
De burde skamme seg. Kunne hvertfall brukt pengene på det som trengs!

Min fikk det til forrige bursdag. Men det ble rett og slett for skummelt for han. Så de ble fint pakket bort:p

Håper din får raskt teken;)

Hvor gammel er din?[emoji4]
Min er like grasiøs som en elefant, så dette kommer nok til å ta tid![emoji23]

Back
Topp