>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Hahaha. Ja søren. Syns å huske de kosta rundt 1200 krJeg hadde mørkeblåsparte i en halv evighet for å få nok penger til de
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha. Ja søren. Syns å huske de kosta rundt 1200 krJeg hadde mørkeblåsparte i en halv evighet for å få nok penger til de
![]()
Smokkeslutt for 3åringen! Kan ikkje sei at eg gler meg [emoji85]
Også må eg finne nytt bilsete til 2ern..
I morgen har jeg en lege time. Må nok mest sannsynlig ha med guttungen siden han fortsatt har litt feber.I dag var vel den travleste dagen [emoji23]
Jobb, handle, foreldremøte, lekser, svømming.
Imorgen er det jobb og få eldste på speider.
Onsdag har jeg fri og skal hjelpe søstra mi å lage liste over koldtbordet vi må lage til konfirmasjonen til nevøen min. Speider for minste.
Torsdag er det jobb også svømming for eldste.
Så fri til over påsken med alt
Du da?
Oisann. Nei smokkslutt kan være hardt. Lykke til
I morgen har jeg en lege time. Må nok mest sannsynlig ha med guttungen siden han fortsatt har litt feber.
Får besøk av bestevenninna mi på onsdag. Det gleder jeg meg veldig til
Ellers skal mannen jobbe mye denne uka. Så jeg skal styre hele skuta hele uken![]()
Ah, så det finnes engangs innlegg altså. Da skjønner jegSå lenge 2ern kun får pupp, er bæsjen vannløselig. Så då skyller eg bleiene på kaldskylling i vaskemaskina før 60°vasknår det blir fastere bruker eg fleeceinnlegg eller 1gangsinnlegg der bæsjen vippes ned i do
![]()
15 år må feiresHar vært kraftig forkjølet i 3 uker så nå orker jeg ikke mer
Vært gift i 15 år![]()
Ja mener at de kostet så mye ja. Var ikke snakk om å få det Ingvar i hvert fallHahaha. Ja søren. Syns å huske de kosta rundt 1200 krJeg fikk 50 kr timen for å passe barn [emoji23] Mange timer å trille tur gitt
Natta SpyroTror jeg prøver senga nåGod natt alle sammen [emoji1]
TakkOisann. Nei smokkslutt kan være hardt. Lykke til
I morgen har jeg en lege time. Må nok mest sannsynlig ha med guttungen siden han fortsatt har litt feber.
Får besøk av bestevenninna mi på onsdag. Det gleder jeg meg veldig til
Ellers skal mannen jobbe mye denne uka. Så jeg skal styre hele skuta hele uken![]()
Håpet jeg ogsåSove godtHåper natta blir god ♡
Lite planer i grunn å det er diggPlaner denne uken da?
Lykke tilSmokkeslutt for 3åringen! Kan ikkje sei at eg gler meg [emoji85]
Også må eg finne nytt bilsete til 2ern..
Hva shoppet du?
Sommerferie er bestilt inkludert barnevakt![]()
Hehe ja. Bedre når vi var små. Enten snakka man gjennom hustlf ellers så ropte vi i gata [emoji23]
Endelig fått kjøpt ossbil med 5 seter:-D
Ok bare bod i sandefjord i 6 år så har ikke alltid verden kunnskap om larvik . Gubben jobber der
Hans familie bor der
Bedre kino en sandefjord
Og gikk til spesialist der![]()