Skravletråd april

Jeg hadde mørkeblå:wideyed: sparte i en halv evighet for å få nok penger til de:P
Hahaha. Ja søren. Syns å huske de kosta rundt 1200 kr :o Jeg fikk 50 kr timen for å passe barn [emoji23] Mange timer å trille tur gitt

Smokkeslutt for 3åringen! Kan ikkje sei at eg gler meg [emoji85]
Også må eg finne nytt bilsete til 2ern..

Oisann. Nei smokkslutt kan være hardt. Lykke til;)
I dag var vel den travleste dagen [emoji23]

Jobb, handle, foreldremøte, lekser, svømming.
Imorgen er det jobb og få eldste på speider.
Onsdag har jeg fri og skal hjelpe søstra mi å lage liste over koldtbordet vi må lage til konfirmasjonen til nevøen min. Speider for minste.
Torsdag er det jobb også svømming for eldste.

Så fri til over påsken med alt :D

Du da?
I morgen har jeg en lege time. Må nok mest sannsynlig ha med guttungen siden han fortsatt har litt feber.
Får besøk av bestevenninna mi på onsdag. Det gleder jeg meg veldig til:)
Ellers skal mannen jobbe mye denne uka. Så jeg skal styre hele skuta hele uken:)

I morgen har jeg en lege time. Må nok mest sannsynlig ha med guttungen siden han fortsatt har litt feber.
Ellers skal mannen jobbe mye denne uka. Så jeg skal styre hele skuta hele uken:)

Jaja. Sånn har vi gjort også. Av og til har man ikke særlig valg så :) Lykke til :D

Så kjekt med besøk da [emoji7] Blir nok koselig ♡

Så lenge 2ern kun får pupp, er bæsjen vannløselig. Så då skyller eg bleiene på kaldskylling i vaskemaskina før 60°vask :) når det blir fastere bruker eg fleeceinnlegg eller 1gangsinnlegg der bæsjen vippes ned i do :)
Ah, så det finnes engangs innlegg altså. Da skjønner jeg;)

Hahaha. Ja søren. Syns å huske de kosta rundt 1200 kr :eek: Jeg fikk 50 kr timen for å passe barn [emoji23] Mange timer å trille tur gitt
Ja mener at de kostet så mye ja. Var ikke snakk om å få det Ingvar i hvert fall;)

Edit: Ingvar, skulle være - i gave

Last edited:

Takk :)

Lillemor kom av ulike årsaker i seng rundt en time før vanlig i går. Feber. Trøtt og jeg skulle på møte så faren skulle legge men jeg tok det meste av kveldsstellet som jeg pleier.

Det er årsaken til at du leser dette. Det var nemlig sånn at da var frøkna klar for morgen 5.45

Det er en grunn til at vi har utsatt leggingen hennes en time...

Ok bare bod i sandefjord i 6 år så har ikke alltid verden kunnskap om larvik . Gubben jobber der
Hans familie bor der
Bedre kino en sandefjord
Og gikk til spesialist der:p

Da har dere jo litt knytninger til Larvik[emoji2]
Hvilken spesialist? Lunde/Grønvold?[emoji4]

Back
Topp