Planer denne uken da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Husker ikke eksakt tidspunkt, men var rundt dag 10 her cirka... Var helt klassisk mesling utslett i alle fall!
Står mer på fhi
https://fhi.no/nettpub/vaksinasjons...kdommene/meslingvaksinasjon---veileder-for-h/
Syns tøybleier er mindre gris, pga strikken i ryggen og rundt låraHaha. Du tror det janei, den tid er nok forbi her i huset
Men tøybleier...er ikke det mye gris med det?
Legen i morgen, så kommer jeg til å legge opp uken etter hva hun sier.Planer denne uken da?
Sove godt du også da Sara. Håper gulle blir frisk over nattenmen det er tid for natta her også
Hahaha! Ville ha svarte, men de var utsolgt. Så jeg kjøpte lilla! Gud forby at jeg måtte vente på det kom inn nye svarte [emoji23][emoji23][emoji23]Yess! Fekk aldri det når eg var fjortiss, men no har eg råd til å kjøpe sjølv! Woohoo! [emoji23]
Hurra! [emoji56]Da kan vi være sur ilag![]()
Er du syk?Legen i morgen, så kommer jeg til å legge opp uken etter hva hun sier.
Skal feire bryllupsdagen til helgen, da (selv om den egentlig først er 13.)![]()
Hva syns dere om denne trøyen?
![]()
Smokkeslutt for 3åringen! Kan ikkje sei at eg gler meg [emoji85]Planer denne uken da?
Men hva gjør du om h*n bæsjer? (Har aldri satt meg inn i tøybleier)Syns tøybleier er mindre gris, pga strikken i ryggen og rundt låramåtte bruke eingangs på natta i helga på minien, då var det ikkje alt som holdt seg på plass [emoji53]
I dag var vel den travleste dagen [emoji23]Planer denne uken da?
Har vært kraftig forkjølet i 3 uker så nå orker jeg ikke merEr du syk?
Hvor mange år har dere vert gift?![]()
Sove godtmen det er tid for natta her også
Så ikke så ille ut på bildene med de andre fargene så er nok bare teit modell/fotogtafLikte den egentlig men enten der det måten hun står på eller noe annet det ser liskom ikke utsom m den går helt langt nok opp under ermene til å gi bevegelsesfriheten/la seg rart over puppene. Men muligens fordi modellen ser.... vel, fjern ut
SnakkesDa går jeg i dusjen, og så i seng.
Snakkes senere
Så lenge 2ern kun får pupp, er bæsjen vannløselig. Så då skyller eg bleiene på kaldskylling i vaskemaskina før 60°vaskMen hva gjør du om h*n bæsjer? (Har aldri satt meg inn i tøybleier)
Jeg hadde mørkeblåHahaha! Ville ha svarte, men de var utsolgt. Så jeg kjøpte lilla! Gud forby at jeg måtte vente på det kom inn nye svarte [emoji23][emoji23][emoji23]
sparte i en halv evighet for å få nok penger til de