Skravletråd april

men det er tid for natta her også

Haha. Du tror det ja;) nei, den tid er nok forbi her i huset:)

Men tøybleier...er ikke det mye gris med det?
Syns tøybleier er mindre gris, pga strikken i ryggen og rundt låra :) måtte bruke eingangs på natta i helga på minien, då var det ikkje alt som holdt seg på plass [emoji53]

Yess! Fekk aldri det når eg var fjortiss, men no har eg råd til å kjøpe sjølv! Woohoo! [emoji23]
Hahaha! Ville ha svarte, men de var utsolgt. Så jeg kjøpte lilla! Gud forby at jeg måtte vente på det kom inn nye svarte [emoji23][emoji23][emoji23]

Hva syns dere om denne trøyen?
AN621DA1E-Q11@10.1.jpg

Likte den egentlig men enten der det måten hun står på eller noe annet det ser liskom ikke utsom m den går helt langt nok opp under ermene til å gi bevegelsesfriheten/la seg rart over puppene. Men muligens fordi modellen ser.... vel, fjern ut

Syns tøybleier er mindre gris, pga strikken i ryggen og rundt låra :) måtte bruke eingangs på natta i helga på minien, då var det ikkje alt som holdt seg på plass [emoji53]
Men hva gjør du om h*n bæsjer? (Har aldri satt meg inn i tøybleier)

Planer denne uken da?
I dag var vel den travleste dagen [emoji23]

Jobb, handle, foreldremøte, lekser, svømming.
Imorgen er det jobb og få eldste på speider.
Onsdag har jeg fri og skal hjelpe søstra mi å lage liste over koldtbordet vi må lage til konfirmasjonen til nevøen min. Speider for minste.
Torsdag er det jobb også svømming for eldste.

Så fri til over påsken med alt :D

Du da?

Likte den egentlig men enten der det måten hun står på eller noe annet det ser liskom ikke utsom m den går helt langt nok opp under ermene til å gi bevegelsesfriheten/la seg rart over puppene. Men muligens fordi modellen ser.... vel, fjern ut
Så ikke så ille ut på bildene med de andre fargene så er nok bare teit modell/fotogtaf

Men hva gjør du om h*n bæsjer? (Har aldri satt meg inn i tøybleier)
Så lenge 2ern kun får pupp, er bæsjen vannløselig. Så då skyller eg bleiene på kaldskylling i vaskemaskina før 60°vask :) når det blir fastere bruker eg fleeceinnlegg eller 1gangsinnlegg der bæsjen vippes ned i do :)

Back
Topp