Skravletråd

Helt vanlig mandag med kontrollert spising og treningstimen "min" med 30/30 kondis/styrke :p
Flink du er.
Ble 3,2 km på meg i går, vet jeg pleier å gå mye lenger, men mandager er egentlig frikvelder.
Skulle egentlig hatt min vanlige tur igjen i kveld, men er syk, IGJEN!!

Jeg har skikkelig sukkersug:( holder på å bli galen:(
Bortsett fra det så skinner solen og det er deilig å være ute:)

Så du har gått over på å jogge, du.
Burde egentlig de jeg også, og har prøvd litt de siste gangene, blir nok lettere når jeg blir frisk

Det har vært en glidende overgang med først gåing, så mest gå og litt jogg, så mer jogg og litt gåing og for første gang i dag kun jogg. Kjennes ut som en riktig progresjon.

Det har vært en glidende overgang med først gåing, så mest gå og litt jogg, så mer jogg og litt gåing og for første gang i dag kun jogg. Kjennes ut som en riktig progresjon.
Imponerende, er egentlig på en blanding jeg også, men jeg har jo prøvd å trene disse ukene jeg har vært syk, og da har det ikke gått.
Satser på å prøve igjen neste uke.
Er det flatt der du jogger, eller også bakker?

Imponerende, er egentlig på en blanding jeg også, men jeg har jo prøvd å trene disse ukene jeg har vært syk, og da har det ikke gått.
Satser på å prøve igjen neste uke.
Er det flatt der du jogger, eller også bakker?

Mest flatt men litt småbakker både oppover og nedover og det er faktisk helt ok da det gir litt variasjon i steget. Ikke prøvd meg på jogg i bratte bakker enda, men har en løype med noen seige bakker som jeg gått raskt opp en god stund nå så tenker jeg etterhvert skal prøve meg med jogg der også. Antagelig i intervaller i første omgang. Ser for meg jogge bakkene og så gå litt på flatene. Det presser nok pulsen godt opp.

Mest flatt men litt småbakker både oppover og nedover og det er faktisk helt ok da det gir litt variasjon i steget. Ikke prøvd meg på jogg i bratte bakker enda, men har en løype med noen seige bakker som jeg gått raskt opp en god stund nå så tenker jeg etterhvert skal prøve meg med jogg der også. Antagelig i intervaller i første omgang. Ser for meg jogge bakkene og så gå litt på flatene. Det presser nok pulsen godt opp.
Jeg starter turen min med bratt nedover i ca 1,5 km, og opp igjen på slutten.
Resten er relativt flatt

Back
Topp