Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så diggDeilig vær ute altså!
Nå skal jeg entur i dusjen før jeg skal sette meg ut igjen
Vi har nettopp kommet hjem fra 2 timer gåtur. Deilig faktisk. Pent vær hele tiden da vi satte oss i bilen begynnte det hagle ( gliser)Tilbake fra skogstur
Sjekka innstillingene dine? Eller syns jeg faktisk at varslene her inne er helt på trynet. De kom ofte å plinga noen timer etter det faktisk skjedde. Måtte skru den av jeg. Ble sprø [emoji23]Noen som hvet hvorfor jeg ikke for noen notification lenger på appen.
Har restartet appen laget inn og ut restartet mobilen..
Fordi det er kjedelig [emoji23] Godt da og blir alltid spist opp. Men kjedelig å lageBakt en kjempeladning med matmuffins.
Og det er en så kjekk ting å bruke rester på, at det er helt utrolig. Kjempegodt er det også.
Hvorfor har jeg latt det gå så langt tid siden sist jeg lagde en ladning av de?
Var spennende i dag, fordi jeg oppdaga at jeg mangla ingredienser jeg trodde jeg hadde, så måtte være veldig kreativ [emoji23]Fordi det er kjedelig [emoji23] Godt da og blir alltid spist opp. Men kjedelig å lage
den virket frem til fredag men etter det fikk jeg det på hytt og pine. instillingene er ok, men men er jo vant at det ikke funker, fikk bare en smak på sånn det skulle funke en ukes tid;PSjekka innstillingene dine? Eller syns jeg faktisk at varslene her inne er helt på trynet. De kom ofte å plinga noen timer etter det faktisk skjedde. Måtte skru den av jeg. Ble sprø [emoji23]
Ja. Da blir man plutselig raskt kreativ også [emoji23][emoji106] Bare det smaker godt er jeg fornøyd. Unga elsker det også. Lettvint å ta med på skole også [emoji1]Var spennende i dag, fordi jeg oppdaga at jeg mangla ingredienser jeg trodde jeg hadde, så måtte være veldig kreativ [emoji23]
Haha. Jeg sjekker her så ofte nå uansett. Trenger ikke varsel. Pluss jeg ble ganske irritert når den peip på ting jeg hadde svart mange timer siden når jeg skulle sove [emoji23][emoji85] Måtte ha lyd på også pga barn på skole [emoji14]den virket frem til fredag men etter det fikk jeg det på hytt og pine. instillingene er ok, men men er jo vant at det ikke funker, fikk bare en smak på sånn det skulle funke en ukes tid;P
Ble godt, måtte prøvesmake et par-tre stykk, og tenker jeg lar det være middag i dag [emoji16]Ja. Da blir man plutselig raskt kreativ også [emoji23][emoji106] Bare det smaker godt er jeg fornøyd. Unga elsker det også. Lettvint å ta med på skole også [emoji1]
Så flotte ut de da og gode ut ! [emoji7]Ble godt, måtte prøvesmake et par-tre stykk, og tenker jeg lar det være middag i dag [emoji16]![]()
Barna som begynner på skolen til høsten fikk 6 årsboken, og frøkna er en av demNoe spesielt som skjer i kirka eller bare vanlig søndagsgudstjeneste?
I dag er vi #lat her i huset. Sto opp, lagde meg kaffe og tok den med tilbake i senga igjen liksom [emoji16]
Digg med late dager innimellom.
Oj hagl faktiskSå digg
Vi har nettopp kommet hjem fra 2 timer gåtur. Deilig faktisk. Pent vær hele tiden da vi satte oss i bilen begynnte det hagle ( gliser)
Hva er planene for dagen?
God morgen jenter. Ny dag nye muligheter. Hestene er endelig bli sluppet ut på det store beite.
Solen skinner og fuglene synger og hele huset sover utenom meg !![]()
Lite forvirra med to skravletråden i april m....blæ det er søndag
God morgen![]()