♫ Skravletråd Mars ♫

Oi det er ikke bra greit å få den da vekk fra barna
Ja. Syns det var en ganske unødvendig ting å få. Man kan jo lese litt på aldersgrenser [emoji14] Menmen.

Magen lever. Tror spiren fikk overdose av sukker. Spiren har sparket og funka i hele dag uansett om jeg har vert i aktivitet eller ikke...
Herlig med spark da ♡ Drakk alltid litt saft om jeg ville ha dansing inni der [emoji1][emoji1]

Oisann. Kanskje han håper på at du skal legge deg sammen med han:P
Nysj. Han ser en serie. Og er for øyeblikket i den der "bare en til". [emoji14] Er jeg smart legger jeg meg snart da [emoji23] For i går snorka han noe forferdelig. Så la meg med headsett på øra og musikk. Ikke så behagelig det heller...

Ok begynner å bli veldig lenge siden jeg spilte i korps. ..
Det gjøres jo på ulike måter ulike steder.
Jeg vet mange steder spiller de ikke på kulturskolen i det hele tatt, her er det det sånn det skal være så lenge de er aspiranter og helst så lenge som mulig videre også.

Jeg gruer meg dog. For jeg ga søskenbarna til lukas fingermaling til bursdag ( dette var før jeg viste en eneste ting om ha barn)

Så nå venter jeg på en søt hevn fra moren dems [emoji14]
Jeg har også gitt fingermaling. Uten å frykte hevn. Det sto på ønskelista.

Satser på å ikke få i retur da...

Tok mitt eget råd jeg. God natt. Må lykken stå meg bi.

Altså; må jeg sovne før mannen [emoji23]

Sitter barnevakt for sovende tantebarn jeg

Nysj. Han ser en serie. Og er for øyeblikket i den der "bare en til". [emoji14] Er jeg smart legger jeg meg snart da [emoji23] For i går snorka han noe forferdelig. Så la meg med headsett på øra og musikk. Ikke så behagelig det heller...
Nei det høres ikke noe behagelig ut. Håpe du får sovnet først idag da;)

Back
Topp