Tommel opp for detBv treff med sitronfromasj, vin og det spillet? [emoji56]

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tommel opp for detBv treff med sitronfromasj, vin og det spillet? [emoji56]

Nåh. Savner å kjenne spark i magen(riktig nok i begynnelsen. Ikke mot slutten når ribbeina blir mostMagen lever. Tror spiren fikk overdose av sukker. Spiren har sparket og funka i hele dag uansett om jeg har vert i aktivitet eller ikke...
)

Ja. Syns det var en ganske unødvendig ting å få. Man kan jo lese litt på aldersgrenser [emoji14] Menmen.Oi det er ikke bra greit å få den da vekk fra barna
Herlig med spark da ♡ Drakk alltid litt saft om jeg ville ha dansing inni der [emoji1][emoji1]Magen lever. Tror spiren fikk overdose av sukker. Spiren har sparket og funka i hele dag uansett om jeg har vert i aktivitet eller ikke...
Flinking [emoji123]Ferdig trent. Sofaen neste![]()
Oisann. Kanskje han håper på at du skal legge deg sammen med hanFlinking [emoji123]
Mannen har ikke lagt seg enda. Jeg er i sjokk [emoji23]
Kos deg med greys. Jeg får se den i morgen jeg. Håper jeg får det som jeg vil der nåI senga å ser greys
Nysj. Han ser en serie. Og er for øyeblikket i den der "bare en til". [emoji14] Er jeg smart legger jeg meg snart da [emoji23] For i går snorka han noe forferdelig. Så la meg med headsett på øra og musikk. Ikke så behagelig det heller...Oisann. Kanskje han håper på at du skal legge deg sammen med han![]()
Hva håper du? [emoji23] Skal også se den i morgen tenker jeg [emoji56]Kos deg med greys. Jeg får se den i morgen jeg. Håper jeg får det som jeg vil der nå![]()
Det gjøres jo på ulike måter ulike steder.Ok begynner å bli veldig lenge siden jeg spilte i korps. ..
Jeg har også gitt fingermaling. Uten å frykte hevn. Det sto på ønskelista.Jeg gruer meg dog. For jeg ga søskenbarna til lukas fingermaling til bursdag ( dette var før jeg viste en eneste ting om ha barn)
Så nå venter jeg på en søt hevn fra moren dems [emoji14]
Haha [emoji14] akkurat nå er det herligNåh. Savner å kjenne spark i magen(riktig nok i begynnelsen. Ikke mot slutten når ribbeina blir most)
Ikke alltid ti ganger er gjennomtenktJa. Syns det var en ganske unødvendig ting å få. Man kan jo lese litt på aldersgrenser [emoji14] Menmen.
Haha det sto ikke på dems liste. Jeg syntes bare det kunne være morro. Tenkte ikke lenger enn nesa miJeg har også gitt fingermaling. Uten å frykte hevn. Det sto på ønskelista.
Satser på å ikke få i retur da...
Så hyggeligSitter barnevakt for sovende tantebarn jeg
Nei det høres ikke noe behagelig ut. Håpe du får sovnet først idag daNysj. Han ser en serie. Og er for øyeblikket i den der "bare en til". [emoji14] Er jeg smart legger jeg meg snart da [emoji23] For i går snorka han noe forferdelig. Så la meg med headsett på øra og musikk. Ikke så behagelig det heller...