♫ Skravletråd Mars ♫

Syns den var kjempekjekk. Men Askeladden og de historiene er vel mer min og mannens barndomsminner. Minste var ikke høy nok til alt da, men for det viktigste var hu [emoji14] Berg og dalbanen var jo en hit :D

Så jo lilleputthammer. Men så fort at våre barn er for store for den da [emoji85]
Hehe husker askeladden [emoji14] gleder meg å ta med lillemann rundt omkring på de samme stedene jeg var som liten:p

Ja det har sin hensikter. Men kunne ønske de kunne ha oppført seg bedre rundt tema en å si du er feit! du må ta! for du har !

Men igjen jeg har ikke diabetes eller sv diabetes...så liker ikke å bli stempla før fakta på ....
Så uproft da.
Følte aldri jeg ble stemplet og jeg var *litt* mer enn 1 kg over grensen.
Men vet ikke om man har sv. diabetis før etter testen, nei

Så uproft da.
Følte aldri jeg ble stemplet og jeg var *litt* mer enn 1 kg over grensen.
Men vet ikke om man har sv. diabetis før etter testen, nei
Helsevesenet henger seg noen ganger opp i vekta ikke hvordan kg er delt opp.

Det er jo kjent at IBM ikke er en korrekt måte å kjære alle over en kam heller.

Fikk beskjed om å holde meg unna; melkeprodukter
Kalorier
Fet fisk
Frukt
Brød bakst

Spise mest grønne grønnsaker og ikke svin ( sistnevnte er ok for de spiser jeg ikke)

Men gravide skal vel ha i seg mat vel? Eller skal jeg følge disse retningene? For da har jeg lite å gå på

Helsevesenet henger seg noen ganger opp i vekta ikke hvordan kg er delt opp.

Det er jo kjent at IBM ikke er en korrekt måte å kjære alle over en kam heller.

Fikk beskjed om å holde meg unna; melkeprodukter
Kalorier
Fet fisk
Frukt
Brød bakst

Spise mest grønne grønnsaker og ikke svin ( sistnevnte er ok for de spiser jeg ikke)

Men gravide skal vel ha i seg mat vel? Eller skal jeg følge disse retningene? For da har jeg lite å gå på
Det der er bare tull.
Skal ikke slanke seg når man er gravid

Hehe husker askeladden [emoji14] gleder meg å ta med lillemann rundt omkring på de samme stedene jeg var som liten:p
Også spiste vi inne i den trollrestauranten [emoji7] Skikkelig god mat [emoji1] Aldri vært der før i fjor vi. Mine foreldre tok meg mer til Spania i en mndstid på biltur med campingvogn. Mannen er ikke like gira på det da [emoji85]

Men fytti som det koster for å få 2 etasje på en garasje.... ble jo like dyrt som å lage tilleggs bygg på stallen i stedene...
Uff ja :( Vi fikk også priser for ei stund siden. På hele utsiden av huset med en 2 etasjers garasje. Bare den nette sum av 1.5 million. :o

Ahh godt det. Håpe hun er raskt frisk her. Tror hun ville kost seg stort i barnehagen i morgen og,men slikt styrer man jo desverre ikke. Spadag hihi .
Her vil han måtte være hjemme hvertfall ut uken uansett om han virker bedre eller ikke.
Når CRP'en var på 81 i går kveld tør jeg ikke sende han i barnehagen før tidligst på mandag

Back
Topp