♫ Skravletråd Mars ♫

Geniale planer.

Utvide stallen med 50 kvm med dusj spilt og egent tørkerom til dekken. Så jeg slipper å gjøre det inni huset.

Gjøre det uidentifisert rommet over til vaskerom.

Ta inn et badekar * stoooor drøm*

Legge nytt gulv i stua med varme eller isolere i såfall. Ny tapet/ maling i stua....

Kanskje en bra velstammet hoppe fra statene!

Du har planer du også ser jeg

Sommerland i Bø. Hadde jeg bare hatt unger som likte slikt. Jeg ELSKET det da vi var der for... vel.... 25 år siden?
Haha vi har vært der ganske ofte men nå digger jeg badeland [emoji14]

Glykosetest ^×¥×;#:/// 1 kg over IBM og du skal bruke 6 timer for å ta slike tester. * sukk*

Eller vær absolutt normalvektig, selv som høygravid, aldri hatt sukker i urin i svangerskapene (gjennomført tre) og ta den hver eneste gang likevel, pga en mor med diabetes

Glykosetest ^×¥×;#:/// 1 kg over IBM og du skal bruke 6 timer for å ta slike tester. * sukk*
Har tatt noen slike tester selv, er heller ikke så glad i dem, men det er en grunn til at de tar dem.
Var veldig glad for å ha tatt testen når det ble oppdaget at jeg hadde sv. diabetes med frøkna

Eller vær absolutt normalvektig, selv som høygravid, aldri hatt sukker i urin i svangerskapene (gjennomført tre) og ta den hver eneste gang likevel, pga en mor med diabetes
Ok. Ikke noe gøy brekker meg vær gang ... til å med nå.

Da var mannen tilbake. Ingen forklaring i urinprøven. Ikke diabetes, ikke uvi. Blodprøve tatt for den doseringen av kronisk sykdom, anterlativ spekulasjon om hun har spyttet ut pillen og derfor blitt undermedisinert. Skal følge ekstra med på at den faktisk inntas et par dager, og får svar på blodprven ang evt doseendring helst før helga, og så bare teste og se om hun m noen dager tåler normal luftefrekvens.

Jeg hadde nå håpet på uvi jeg. Fordi det betydde at det ikke kan være at hun bre er gammel....

Han er veldig blid da :)
Tenker at en crp på 81 er veldig mye for en så liten kropp og priser meg lykkelig for at vi lever i dag og kan mest sannsynlig kan være tilbake i barnehagen på mandag, og ikke for 200 år siden hvor jeg kunne ha mistet han
Det er veldig skremmende høyt:p men så godt at han er blid gjør tilværelsen mye bedre til slutt:)

Du har planer du også ser jeg
Jo levd på gården et år man ser hva man trenger å gjøre og ønsker :) men stallen å få tørkerom der er et must en vinter med våt hest i stua var nok for meg. Elsker de dyra men den lukta kan få lov til å være andre steder!

Jo levd på gården et år man ser hva man trenger å gjøre og ønsker :) men stallen å få tørkerom der er et must en vinter med våt hest i stua var nok for meg. Elsker de dyra men den lukta kan få lov til å være andre steder!

Ser den

Hvordan er hunderfossen for tiden? Var der sist når jeg var 8 år. Tenkte litt på den i sommer men storebror er ennå ung.
Syns den var kjempekjekk. Men Askeladden og de historiene er vel mer min og mannens barndomsminner. Minste var ikke høy nok til alt da, men for det viktigste var hu [emoji14] Berg og dalbanen var jo en hit :D

Så jo lilleputthammer. Men så fort at våre barn er for store for den da [emoji85]

Har tatt noen slike tester selv, er heller ikke så glad i dem, men det er en grunn til at de tar dem.
Var veldig glad for å ha tatt testen når det ble oppdaget at jeg hadde sv. diabetes med frøkna
Ja det har sin hensikter. Men kunne ønske de kunne ha oppført seg bedre rundt tema en å si du er feit! du må ta! for du har !

Men igjen jeg har ikke diabetes eller sv diabetes...så liker ikke å bli stempla før fakta på ....

Back
Topp