Er det det "Barne-TV" for store barn?Vi har sittet å sett på Galaxeparken mens vi har spist kveldsmat. Og det er så spennende så vi må bare se en til og en til og en til. [emoji14]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det det "Barne-TV" for store barn?Vi har sittet å sett på Galaxeparken mens vi har spist kveldsmat. Og det er så spennende så vi må bare se en til og en til og en til. [emoji14]
5 dager er nok detOg der var du tilbake ja!!![emoji1][emoji1][emoji1]
Det var ikke lang pause![emoji6]
Halvsover i sofaenHva gjør dere på ikveld da? Fått ungene i seng?
Litt hjalp den. Hjalp også at etter kl 12 skinte det opp. Blå himmel og sol nå [emoji1]
Dere får hoppe over grensaJa. Fælt at man har kjøpt seg hus og eiendom, så må man betale for eiendommen uansett. Nabokommunen har ikke eiendomsskatt. Drømme seg bort dit gitt [emoji23]

Hatt en findag?God kveld Kengusøta![emoji173]
Æsj da. Eiendomsskatten lå i postkassa... 6394 sure kroner rett ut![]()
Har relativt nytt hus. Så ja. Er mye igjen før vi har skikkelig hage. Tar litt og litt. Er jo så grådig dyrtMye som må gjøres?[emoji4]
Ble et lite pit stop innom her, før jeg må haste videre på trening med storebrorsnakkes senere
Sånn. Da er guttungen levert på korpsøvelse. Og man har bare bittelitt følelsene av "kunne bare ventet" for det hele varer 45 minutter...
Sitter å ser på to unger som drøyet lengst mulig ut leggetiden og dermed spiser forferdelig tregt. Jeg teller til 100 inni hodet. Veldig også. Jeg trenger sofatid. Alene nå [emoji23]
Jaa. Det hadde vært noe. Så kan man bråke der selv om ungene er hjemme. Eller jeg kunne sendt gubben ut dit når han ser på sport... Pappaen min har rom over garasjen og bruker det til å smøreskiene sine, og har syklene sine der. Hallo. Tenkt alt det gøye han kunne ha gjort med det rommetØnsker en garasje jeg med loft. Å lage til der med do også. Går det ann å ha litt musikk og høylytt snakk innimellom med venner [emoji14]
Godt det damen tiden går vell sakte da?
Helt utrolig hvor mye jeg har kommet meg idag. I går kveld så jeg for meg at sykemelding neste. Men heldigvis slapp jeg det![]()
Hva gjør dere på ikveld da? Fått ungene i seng?
Fotball for alle pengaHva trener han?[emoji4]
TakkMen hadde hele forgje uke fri fra trening
Første var jeg syk og så ungene, så var godt å komme i gang igjen.
Er noe med det. Da setter en pris på rolige dager avogtil.Gjør i grunn det[emoji849] men litt deilig også siden de fleste dager er hektiske![emoji12]
Kjenner det ee mye bedre med sol ja. Med regn og tåke, er jeg trøtt og sliten.Så deilig[emoji1] sol hjelper på det meste!
5 dager er nok det