♫ Skravletråd Mars ♫

God formiddag.

Måtte bare koble ut i går. Hodet klagde høylytt. Men føler nakken er bedre idag da. Skal snart legge meg i et knall varmt bad. Det må mykne opp muskulaturen litt
Håper det hjalp :)

Det skjønner jeg veldig godt :) håper du finner noe fort da.

Er på utkikk etter ny jobb selv, men der er jammen ikke lett å få seg noe for tiden :o
Jeg er sykemeldt pga sikkerhet om bord. Og at jeg har kommet for langt i svangerskapet. Så har nå litt god tid på meg. Men jeg skal jo ha foreldre perm etter fødsel så tror ikke jobb er det enkleste å få akkurat nå men man kan søke kanskje får mann napp

Haha ja. Hvorfor er det alltid menn som skal gå sine egne huler, de kan vel bruke stuen de og.
Du kan så lure. Jeg tenker som så at en evnt hule med bar og sånt i, blir like mye brukt av oss begge da. Men kan godt være i mer røff stil enn stua da [emoji14]

Iiiiik. Veldig glad vi ikke har det her. Hvor ofte må dere betale det?
2 ganger i året. Den i oktober er jo grei. Den blir det lagt av til litt bedre enn drn på våren. For der ødelegger jula, bil og renovasjonen også [emoji14] Blir alltid dyrere enn før :)

Sånn. Da er guttungen levert på korpsøvelse. Og man har bare bittelitt følelsene av "kunne bare ventet" for det hele varer 45 minutter...

Back
Topp