>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Håper det hjalpGod formiddag.
Måtte bare koble ut i går. Hodet klagde høylytt. Men føler nakken er bedre idag da. Skal snart legge meg i et knall varmt bad. Det må mykne opp muskulaturen litt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det hjalpGod formiddag.
Måtte bare koble ut i går. Hodet klagde høylytt. Men føler nakken er bedre idag da. Skal snart legge meg i et knall varmt bad. Det må mykne opp muskulaturen litt
[emoji15] mars e søren meg ein dyr måned!Æsj da. Eiendomsskatten lå i postkassa... 6394 sure kroner rett ut![]()
Jeg er sykemeldt pga sikkerhet om bord. Og at jeg har kommet for langt i svangerskapet. Så har nå litt god tid på meg. Men jeg skal jo ha foreldre perm etter fødsel så tror ikke jobb er det enkleste å få akkurat nå men man kan søke kanskje får mann nappDet skjønner jeg veldig godthåper du finner noe fort da.
Er på utkikk etter ny jobb selv, men der er jammen ikke lett å få seg noe for tiden![]()
Haha ja. Hvorfor er det alltid menn som skal gå sine egne huler, de kan vel bruke stuen de og.Hadde vært gullfint![]()
Usj ja. Hater starten av året [emoji85][emoji15] mars e søren meg ein dyr måned!
Du kan så lure. Jeg tenker som så at en evnt hule med bar og sånt i, blir like mye brukt av oss begge da. Men kan godt være i mer røff stil enn stua da [emoji14]Haha ja. Hvorfor er det alltid menn som skal gå sine egne huler, de kan vel bruke stuen de og.
Haha. Høres kjempe koselig ut:/Ventemusikken til legekontoret mitt gjør meg smårar... hater den. Kjipt 80talls keyboard greier.
Iiiiik. Veldig glad vi ikke har det her. Hvor ofte må dere betale det?Æsj da. Eiendomsskatten lå i postkassa... 6394 sure kroner rett ut![]()
Hurra. Så braDet hjalp veldigmye bedre idag
![]()
2 ganger i året. Den i oktober er jo grei. Den blir det lagt av til litt bedre enn drn på våren. For der ødelegger jula, bil og renovasjonen også [emoji14] Blir alltid dyrere enn førIiiiik. Veldig glad vi ikke har det her. Hvor ofte må dere betale det?
Det er kjipe pengerÆsj da. Eiendomsskatten lå i postkassa... 6394 sure kroner rett ut![]()
God morgenrolig morgen med frøkna i dag, så nå har jeg nettopp kommet hjem etter å ha kjørt i bhg. Så nå tenkte jeg å se på en jobbsøknad
Noen spennende planer i dag?
![]()
Er det det denne lysande greia på himmelen er? Er så lenge sidan sist her vestpå... [emoji85]
Ja ypperlig når jeg for tre timer ekstra etter hestestellet på morningen ( lillemann våkner ikke før ni![]()