God formiddagHer skinner solen i dag
![]()
Og jeg er ferdig trent. Så herlig!
Så flink du er til å trene![emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God formiddagHer skinner solen i dag
![]()
Og jeg er ferdig trent. Så herlig!
God formiddag.
Måtte bare koble ut i går. Hodet klagde høylytt. Men føler nakken er bedre idag da. Skal snart legge meg i et knall varmt bad. Det må mykne opp muskulaturen litt
Huff. Er litt penger det altså..2 ganger i året. Den i oktober er jo grei. Den blir det lagt av til litt bedre enn drn på våren. For der ødelegger jula, bil og renovasjonen også [emoji14] Blir alltid dyrere enn før![]()

Samme følelsen hadde jeg idag når jeg kjørte guttungen til trening. Frem og tilbakeSånn. Da er guttungen levert på korpsøvelse. Og man har bare bittelitt følelsene av "kunne bare ventet" for det hele varer 45 minutter...
Godt det daGod kveld[emoji2]
Rolig dag på jobb her...
Helt utrolig hvor mye jeg har kommet meg idag. I går kveld så jeg for meg at sykemelding neste. Men heldigvis slapp jeg detHåper badet gjorde underverker for deg[emoji2]
Vi har sittet å sett på Galaxeparken mens vi har spist kveldsmat. Og det er så spennende så vi må bare se en til og en til og en til. [emoji14]Hva gjør dere på ikveld da? Fått ungene i seng?
Takk takk![]()
Ja. Fælt at man har kjøpt seg hus og eiendom, så må man betale for eiendommen uansett. Nabokommunen har ikke eiendomsskatt. Drømme seg bort dit gitt [emoji23]Huff. Er litt penger det altså..![]()
Ja her og fantastiskungene ble levert sent og nå har jeg nettop hatt en kaffe latte i sola mmm. Fri i dag. Rydder i klær og begynt pakke litt . Går ned til butikken etterpå og kjøper meg is
![]()
Skal rusle meg en tur ut i solen jeg også etterpå. Ta et overblikk over hagen![]()
God dag ronja![]()
Sitter å ser på to unger som drøyet lengst mulig ut leggetiden og dermed spiser forferdelig tregt. Jeg teller til 100 inni hodet. Veldig også. Jeg trenger sofatid. Alene nå [emoji23]Hva gjør dere på ikveld da? Fått ungene i seng?
God dag
Herlig med sol, jeg har vært på joggetur i skogen på morningen
Nå skal jeg hente kengubarnet
Ja, det er jo sant. Jaaa. Kan ha en helt annen stil i en hule, en resten av huset. Skulle ønske jeg hadde plass til å lage meg en sånn.Du kan så lure. Jeg tenker som så at en evnt hule med bar og sånt i, blir like mye brukt av oss begge da. Men kan godt være i mer røff stil enn stua da [emoji14]
Ventemusikken til legekontoret mitt gjør meg smårar... hater den. Kjipt 80talls keyboard greier.
Oreokaken dei hadde på IKEA Åsane var veldig god![]()
![]()
Ønsker en garasje jeg med loft. Å lage til der med do også. Går det ann å ha litt musikk og høylytt snakk innimellom med venner [emoji14]Ja, det er jo sant. Jaaa. Kan ha en helt annen stil i en hule, en resten av huset. Skulle ønske jeg hadde plass til å lage meg en sånn.
TakkSå flink du er til å trene![emoji1]