Ja ypperlig når jeg for tre timer ekstra etter hestestellet på morningen ( lillemann våkner ikke før niHelt perfekt[emoji2] du da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja ypperlig når jeg for tre timer ekstra etter hestestellet på morningen ( lillemann våkner ikke før niHelt perfekt[emoji2] du da?
Tja ikke her. Planene er to telefoner og en sårbehandling. Se på jobb utlysningerGod morgenrolig morgen med frøkna i dag, så nå har jeg nettopp kommet hjem etter å ha kjørt i bhg. Så nå tenkte jeg å se på en jobbsøknad
Noen spennende planer i dag?
Hva slags jobber ser du etter?Tja ikke her. Planene er to telefoner og en sårbehandling. Se på jobb utlysninger
Jeg har foreslått at en av de hyggelige tingene vi kan gjøre sammen i påskeferien er IKEA tur. Merkelig nok var ikke typen sånn veldig entusiastisk...Skulle hatt sånn manneparkering, vegg i vegg med Småland [emoji14]
God morgen!![]()
God morgen![]()
God morgen!
God morgenStemt
God morgen. Frokost tid.
Idag er jeg helt skutt gittHåper virkelig en dusj hjelper litt. Og jeg som la meg før 22 i går
Gubben har 100 kvm manne hule i låven og 3 kmv i huset... trenger de mer en det?Mannen anser resten av huset for å være damegrotte [emoji14]
Noe på land er målet.Hva slags jobber ser du etter?![]()
Kjenner til denJeg har foreslått at en av de hyggelige tingene vi kan gjøre sammen i påskeferien er IKEA tur. Merkelig nok var ikke typen sånn veldig entusiastisk...
Men når vi først er der er det han som vil studere alle utstillingene kjempenøye som om vi var i et kunstgalleri![]()
Blir sikkert ekstra gøy denne gangen siden vi mest skal se, ikke kjøpe.
Det skjønner jeg veldig godtNoe på land er målet.
Nå som jeg venter nr to frister det å få en litt vanelig jobb fra 8 til 16![]()
Det hadde vært noe!Skal det ! Og hadde vært gøy med ri grotte til meg med bar og tv og biljardbord [emoji23]
Håper dere spiste dere stup mettLykken er stor når mannens kompis kommer på døra med selvrøkt laks [emoji7][emoji7] Åh vi skal kose oss med laks på skiva og eggerøre [emoji7][emoji7]
Nei, hva er greien liksom? IKEA er da gøy. Han gikk bak meg og snappet "finner ikke veien ut" "kommer oss aldri ut"![]()
NåhBare en overlevde utklekkingen((( vi så dødsårsaken til den ene. Den ville ikke vært levedyktig . Den andre hvet vi ikke hva skjedde med
Men vi har en søtnos![]()
tenkte på sjiraffen her om dagen. Så den har enda ikke føda???Dumt med de andre to, men søøøøtnosen
Og du påsto dette tok tid. Sjiraffen har ikke født enda. (Men det nææææærmer seg)
Takk takkGratulerer!!![emoji1][emoji1][emoji1][emoji1]
Men NEEEEEIIII til pause!!![emoji33][emoji13][emoji33][emoji13]
Godt jeg har deg på FB[emoji173][emoji173]
Ja her og fantastiskGod morgen til dere også[emoji2]
Soool!!!
Takk for deyGratulerer så masse!
SpillHva bestilte du?[emoji4]