♫ Skravletråd Mars ♫

Har klart å lure med mannen på IKEA i dag :) so far so good, ingen syting. Men så har vi ikkje kommet lenger enn til restauranten [emoji14]
Jeg bruker å insistere på pause etter man har gått gjennom en etasje, sånn til å spise kake og kanskje noe skikkelig mat også.

Gleder meg til å spise kjøttboller på ikea jeg... :)

Ventemusikken til legekontoret mitt gjør meg smårar... hater den. Kjipt 80talls keyboard greier.

Kva uniformer skal de ha? :)
Korpset skal naturlig nok ha klassiske korpsuniformer. De har kjøpt en del brukt men må komplettere med en del størrelser. De har svart bukse. Som vel alle har. Og en grå jakke. Ikke den spenstigste, men stilige

Jeg bruker å insistere på pause etter man har gått gjennom en etasje, sånn til å spise kake og kanskje noe skikkelig mat også.

Gleder meg til å spise kjøttboller på ikea jeg... :)
ef779f9ebfad1e81a1722b028d2c6ee1.jpg
Oreokaken dei hadde på IKEA Åsane var veldig god :D

Korpset skal naturlig nok ha klassiske korpsuniformer. De har kjøpt en del brukt men må komplettere med en del størrelser. De har svart bukse. Som vel alle har. Og en grå jakke. Ikke den spenstigste, men stilige

Husker at korpset mitt kjøpte opp eit halvt konkurssalg av vester når det var på tide å bytte ut dei stilige blå jakkane frå 80-tallet [emoji14] svart bukse, grå vest og kvit skjorte. uniform må man ha :)

Ventemusikken til legekontoret mitt gjør meg smårar... hater den. Kjipt 80talls keyboard greier.
Vårt har stillhet. Avbrutt en gang eller to i minuttet av "du står fortsatt i kø".

Vårt har stillhet. Avbrutt en gang eller to i minuttet av "du står fortsatt i kø".
Det høres såååå mye bedre ut. Etter å ha hørt på den forferdelige "musikken" ei stund blir jeg i det minste rimelig stressa. Foretrekker faktisk drosjen som spiller DDE da :D

Denne har jeg slitt med hele mnd.

Min logiske sans, firkantede hjerne, "lette tvangstanker" eller hva det enn er. Det kløe litt i den. Det er feil. ;-)

Ikke tjuvstart. Start tråden for april over midtnatt, når det faktisk er april. :)
Wnig med deg

Back
Topp