Haha, plenty det vel! [emoji14]Gubben har 100 kvm manne hule i låven og 3 kmv i huset... trenger de mer en det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, plenty det vel! [emoji14]Gubben har 100 kvm manne hule i låven og 3 kmv i huset... trenger de mer en det?
Jeg bruker å insistere på pause etter man har gått gjennom en etasje, sånn til å spise kake og kanskje noe skikkelig mat også.Har klart å lure med mannen på IKEA i dagso far so good, ingen syting. Men så har vi ikkje kommet lenger enn til restauranten [emoji14]
Korpset skal naturlig nok ha klassiske korpsuniformer. De har kjøpt en del brukt men må komplettere med en del størrelser. De har svart bukse. Som vel alle har. Og en grå jakke. Ikke den spenstigste, men stiligeKva uniformer skal de ha?![]()
Jeg bruker å insistere på pause etter man har gått gjennom en etasje, sånn til å spise kake og kanskje noe skikkelig mat også.
Gleder meg til å spise kjøttboller på ikea jeg...![]()
Er etter restauranten de begynnerHar klart å lure med mannen på IKEA i dagso far so good, ingen syting. Men så har vi ikkje kommet lenger enn til restauranten [emoji14]
oooh. Tror jeg må rette på mitt tidligere utsagn, jeg gleder meg svenske kjøttboller OG oreokake.Oreokaken dei hadde på IKEA Åsane var veldig god![]()
![]()
Åh, den så god ut. Og den gikk jeg glipp av i går, bare fordi mannen må løpe igjennom ikea..Oreokaken dei hadde på IKEA Åsane var veldig god![]()
![]()
Korpset skal naturlig nok ha klassiske korpsuniformer. De har kjøpt en del brukt men må komplettere med en del størrelser. De har svart bukse. Som vel alle har. Og en grå jakke. Ikke den spenstigste, men stilige
Vårt har stillhet. Avbrutt en gang eller to i minuttet av "du står fortsatt i kø".Ventemusikken til legekontoret mitt gjør meg smårar... hater den. Kjipt 80talls keyboard greier.
Dårlig gjort! Må alltid innom restauranten!Åh, den så god ut. Og den gikk jeg glipp av i går, bare fordi mannen må løpe igjennom ikea..
Det er helt sant! Er jo halve poenget med å dra på ikeaDårlig gjort! Må alltid innom restauranten!
Vis han bildet av oreokaken og gni det innDet er helt sant! Er jo halve poenget med å dra på ikea![]()
Det høres såååå mye bedre ut. Etter å ha hørt på den forferdelige "musikken" ei stund blir jeg i det minste rimelig stressa. Foretrekker faktisk drosjen som spiller DDE daVårt har stillhet. Avbrutt en gang eller to i minuttet av "du står fortsatt i kø".
Det skal jeg jaggu gjøre! Men får sikkert bare beskjed om at han spiser ikke sånn i uke dagene. Men tror nok han kommer til å angreVis han bildet av oreokaken og gni det inn[emoji14]
Wnig med degDenne har jeg slitt med hele mnd.
Min logiske sans, firkantede hjerne, "lette tvangstanker" eller hva det enn er. Det kløe litt i den. Det er feil. ;-)
Ikke tjuvstart. Start tråden for april over midtnatt, når det faktisk er april.![]()
Flink du erTrente styrketrening, bein![]()
Litt hjalp den. Hjalp også at etter kl 12 skinte det opp. Blå himmel og sol nå [emoji1]God morgen[emoji2] håper dusjen hjalp?
Hadde vært gullfintDet hadde vært noe!Jeg ønsker meg ett rom til meg selv, så kan han bare ha stuen
![]()
Måtte fryse noe ned gitt. Var så storHåper dere spiste dere stup mett![]()