♫ Skravletråd Mars ♫

Her ble jeg vekka av minste som ropte om frokost. Jaja klokka var nesteb 0930 da. Fordi storesøster tok et headsett på seg og så film på rommet sitt. Men gjett om hu også skulle ha mat plutselig [emoji23] Også roper hu etter jeg våkna, bare sov mamma. Jeg ordner det jeg

Akkurat som jeg var trøtt nok til å sovne igjen da liksom... Så da satt jeg her i stua gitt

Ja blir 1.8 år mellom de to gutta [emoji14] formen er veldig bra etter X antall uker med morgenkvalmen. Men kjenner at jeg er gravid når jeg jobber i stallen * ler*

Godt det da:)
Og kjempe gøy med to tette.

Arbeid i stallen er jo ikke verdens letteste arbeid. Så skjønner godt det at du merker det godt;)

Så da har dagen startet. Hestene har rene bokse og fått mat. Siste dagen med antibiotika på frøkna så i morgen kveld blir det spennende om kroppen har klart å ta knekken på skaden og begynnt å gro pent og fint.

God morgen. Hobby eller jobb? Hestene altså?

Krysser fingrene på at hoven er fri for bakterier og gror pent.

Trøtt her og gitt. Litt lite søvn. Senvakt i går. Deres planer i helgen da?

God morgen:)

Idag blir det bursdagsfeiring for tvillingene jeg er tante til.
I morgen skal jeg og mannen ha kvalitetstid i Slalåm bakken[emoji16]

Håper du får en bedre natt i natt da, og at du våkner til utover dagen

Sovna forsåvidt. Men med feil pute og musikk på øra. Sov sånn sett godt. Men når mannen sto opp dro jeg puta til meg. Nesten som følelsen av å være Gollum som skal ta ringen. [emoji56]

Pute er viktig! Jeg og mannne har samme type, kjøpt på samme dag, og med samme trekk på. Men han stikker ikke Av min min altså. Da blir det bråk.

Min er jo innsovet etter mitt hode[emoji23][emoji23]

Mannen stakk for å jobbe litt ned faren sin. Så jeg våkna av et vått suss i panna av minste jenta. Hvisker: -mamma, du må våkne. Det er lyst ute[emoji23][emoji171]

Pute er viktig! Jeg og mannne har samme type, kjøpt på samme dag, og med samme trekk på. Men han stikker ikke Av min min altså. Da blir det bråk.

Min er jo innsovet etter mitt hode[emoji23][emoji23]

Mannen stakk for å jobbe litt ned faren sin. Så jeg våkna av et vått suss i panna av minste jenta. Hvisker: -mamma, du må våkne. Det er lyst ute[emoji23][emoji171]
Naw. Det var en søt måte å våkne på da! [emoji7][emoji7][emoji7]

Pute er viktig ja. Jeg og mannen har samme puter. 3 hver. Så han trengte strengt talt ikke min. Den grafsa jeg tilbake kl 6 i morges når han sto opp. Og da sa han at jeg burde bare tatt den. Jada. Da hadde han sikkert ikke våkna om jeg som litt småsur drar den utav hodet hans. Hele han hadde vel våkna da gitt.

Fant en annen da. Men den er så høy...

Åh. Må være ett stort bad det? [emoji1] Skjønner godt du da vil være litt der haha. Bad er viktig!

Uff den hosta ja. Helt forferdelig å høre på og forferdelig for de små :( Håper den forsvinner snart

Mine også har hosta de siste ukene. Men nå ser det ut til å gå rette veien. Har brukt bisolvon hostesaft med kirsebærsmak. Bruker den selv også. Smaker mye bedre enn de der hostesaft for voksne [emoji23]
Ja, det er ganske stort. Fineste rommet vi har :p Bad er utrolig viktig, det vi hadde før så ikke ut. Og ble sur hver gang jeg måtte vaske det :p

Bra der begynner å gi seg. Ikke noe kjekt med hoste. Vi bruker den med jordbær, hele familien, men den har ikke hjulpet denne gangen.

Sovna forsåvidt. Men med feil pute og musikk på øra. Sov sånn sett godt. Men når mannen sto opp dro jeg puta til meg. Nesten som følelsen av å være Gollum som skal ta ringen. [emoji56]
Hadde mannen tatt puten min hadde jeg blitt sur :p Kan ikke sove uten min pute, haha. Og hans pute er jo ikke det samme. Men nå liker han heldigvis ikke min pute, så da går det greit. Han er mer på å stjele dynen min om natten, for han finner ikke sin egen i søvne, også våkner jeg opp iskald! Og sur.

Ja, det er ganske stort. Fineste rommet vi har [emoji14] Bad er utrolig viktig, det vi hadde før så ikke ut. Og ble sur hver gang jeg måtte vaske det [emoji14]

Bra der begynner å gi seg. Ikke noe kjekt med hoste. Vi bruker den med jordbær, hele familien, men den har ikke hjulpet denne gangen.
Æsj da :( Hosta lenge også?

Hadde mannen tatt puten min hadde jeg blitt sur [emoji14] Kan ikke sove uten min pute, haha. Og hans pute er jo ikke det samme. Men nå liker han heldigvis ikke min pute, så da går det greit. Han er mer på å stjele dynen min om natten, for han finner ikke sin egen i søvne, også våkner jeg opp iskald! Og sur.
Hahaha. Enda verre! Han leste i går før han sovna. Men må ha sovna raskere enn sin egen skygge siden han glemte å legge puta på plass gitt. [emoji85]

Dyna mi tuller han ikke med. Innimellom hender det han sniker seg helt bort til meg og han puster meg i nakken. Da hopper jeg i senga og han snur seg lengre bort. Koselig å kose litt, men jeg må ha litt rom når jeg skal sove [emoji87]

Æsj da :( Hosta lenge også?
Hun har hostet 5 uker... Var etter 2 hos legen fikk beskjed om å komme tilbake om hun hostet etter 2-3 uker til.. Skulle i går men da var ikke legen der. Så fått ny time på mandag. Men nå er hun en del bedre. Men hoster om hun anstrenger seg.

Hahaha. Enda verre! Han leste i går før han sovna. Men må ha sovna raskere enn sin egen skygge siden han glemte å legge puta på plass gitt. [emoji85]

Dyna mi tuller han ikke med. Innimellom hender det han sniker seg helt bort til meg og han puster meg i nakken. Da hopper jeg i senga og han snur seg lengre bort. Koselig å kose litt, men jeg må ha litt rom når jeg skal sove [emoji87]
Jeg og må ha rom når jeg sover. Liker ikke at han er borti meg. Så jeg flytter meg, og han kommer etter. Så tilslutt våkner jeg av at jeg ligger oppi den kalde murveggen. Så da får jeg han på sin plass, også begynner vi på nytt. Er det rart jeg er usikker på om han får flytte inn igjen på vårt rom? :p

Hun har hostet 5 uker... Var etter 2 hos legen fikk beskjed om å komme tilbake om hun hostet etter 2-3 uker til.. Skulle i går men da var ikke legen der. Så fått ny time på mandag. Men nå er hun en del bedre. Men hoster om hun anstrenger seg.
Oj så lenge ja ! Stemmer. Husker nå du skreiv det tidligere også [emoji85] Ikke like lett å henge helt med.
Dum lege du har da. Gå i 5 hele uker gitt :( Lenge det uten ordentlig søvn og form.

Bra hu er blitt bedre da :)

Jeg og må ha rom når jeg sover. Liker ikke at han er borti meg. Så jeg flytter meg, og han kommer etter. Så tilslutt våkner jeg av at jeg ligger oppi den kalde murveggen. Så da får jeg han på sin plass, også begynner vi på nytt. Er det rart jeg er usikker på om han får flytte inn igjen på vårt rom? :p
Hahaha ! Evnt to dobblesenger. Utrolig om han kommer krypende etter da også [emoji23][emoji23][emoji23] 3 meters bredde gitt

Faktisk hadde vi ei seng på 120 før. Og det var den beste senga å sove i [emoji38] Føltes romsligere ut enn 150 vi har nå.

Ønsker oss 180 da. :)

Back
Topp