Da sier jeg natta. [emoji6] drøm søtt allesammen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja blir 1.8 år mellom de to gutta [emoji14] formen er veldig bra etter X antall uker med morgenkvalmen. Men kjenner at jeg er gravid når jeg jobber i stallen * ler*Åhh, så spennende. Blir det to tette da?
Formen din bra i svangerskapet?
Så digg, særlig i det været som har vært i det siste rundt omHaha! Det ble litt snap da. Venner og familie nærmest krever updates. [emoji12]Og så er det litt gøy å gni inn deilige strand-dager på story må jeg innrømme! [emoji267][emoji267][emoji304]
Men utover det var det digg å legge bort BV, face, insta osv... *Namaste*[emoji1373]
pluss at en baby på 7mnd (og mann) i hetebølge krever sitt...
Deilig med ferie.
Og også deilig å komme hjem! Borte bra men alltid hjemme best!
Bra der?God kveld syn![]()
For morgen hatt en fin kveld?God morgen
God kveld jenter.
Tror dere jordskokk chips smaker godt dersom de er litt blodige?
Trøtt her og gitt. Litt lite søvn. Senvakt i går. Deres planer i helgen da?For morgen hatt en fin kveld?
Edit: ennå trøtt i trynetmente fin morgen
Fikk de nye buksene mine i dag og de satt som ett skudd [emoji7][emoji7] Og fantastisk stretch på de. Mannen grynta av den okergule da [emoji14] Men hva vet vel han om klær gitt? [emoji23]
I dag skal jeg på dugnad og gubben og storebror skal være hjemme og kose seg i det fine været [emoji14]Trøtt her og gitt. Litt lite søvn. Senvakt i går. Deres planer i helgen da?
Hei damer! Im baaack! Thailand to uker uten for mye sosiale medier var godt for sjela! Gud for en ferie! Varmt og digg!! Her har det skjedd mye i mitt fravær! Skal lese meg litt bakover men ville aller først si HEI! har savnet alle skravledamene mine!
Har fått litt updates på den nye dnapkontien til BV da. (Creds Tamara: dritbra!)
Ellers, alt bra med dere??
2 små glass med vin, og jeg føler meg tipsy allerede[emoji23] lover godt
Åh. Må være ett stort bad det? [emoji1] Skjønner godt du da vil være litt der haha. Bad er viktig!Det er sant. Vi slo 3 rom sammen til ett bad, og da fikk jeg lov å bestemme selv og har drømmenbadet, eneste grunnen som holder meg litt igjen her [emoji14] Men å få lov å bestemme hvordan alt skal se ut, det hadde vært luksus.
Hahaha, mannen snorker her og.. Han sover med største og hører han inn på der jeg sover [emoji14]
Han og lille kan ikke sove på samme rom, for da våkner minste heele tiden. Haha. Planen er han han skal flytte inn igjen når største slutter å hoste halve natten, men vi får no nett se på det.
Fort gjort å "bare" se en episode til [emoji23]Sove godt spyro
Ble visst en episode til med Black sails
Sovna forsåvidt. Men med feil pute og musikk på øra. Sov sånn sett godt. Men når mannen sto opp dro jeg puta til meg. Nesten som følelsen av å være Gollum som skal ta ringen. [emoji56]Headsett var ikke en dum ide, når man har snorkende mann.
God natt, håper du får sove![]()
Det kan han absolutt [emoji38]Så deilig at de passet![emoji1][emoji7] mannen kan ta seg en bolle![emoji23]
God kveld Ronja. Hatt en fin dag?
Kom aldri så langt. Hoppet rett i vinen i stede. Slapp å lage den[emoji85]