God morgen![]()
God kveld[emoji12]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen![]()
God morgen alle sammen![]()
Spist frokost nå. Så ordne barna ferdig![]()
Jeg har stemt![]()
er det ja, Ser på det som kjempe god erfaring. men tidkrevende, jah!
Men heldigvis ikke slike saker ofte. Så jeg får holde ut.
Jeg og! I dag stod hun opp 5.30. Og etter 3,5 time søvn, var jeg ikke sånn super happyHun lot hos heldigvis sove litt før hun fant ut at hun kjedet seg og satte seg uten for døren min og sang for full hals
![]()
God morgen jenterVet dere at det snart er HELG?
![]()
Skulle ønske jeg var handy, eller kanskje at mannen var detHahaha uff er harde tak altså ! [emoji23]
Skulle ønske jeg var super handy altså. Har fiksa vårt rom og minste sitt rom og gangene. Badet er relativt nytt. Kjøkkenet er orginalt da. Har en viss sjarm, men den sjarmen er forsvunnet for lenge siden for meg [emoji23][emoji23]
Haha, ja. Spurte om hun ville sove med oss, men det ville hun ikkeHaha, kjedelig alene må du skjønne[emoji23]
Holdt på å dele opp jordskokk i tynne skiver for å fritere dem og lage chips og skar meg i fingerenDa våknet jeg.. hva faforno??? Blodige? Chips ...Halloween snacks?
Kan vente litt lenger for en spire eller toMed den premien du bærer. Så er det helt greit å vente et år[emoji6]
Au da håper du ikke skar deg dypt * hate sånne dumme kniver*Holdt på å dele opp jordskokk i tynne skiver for å fritere dem og lage chips og skar meg i fingeren
God morgen jenter. Stikker bare innom . Er hundebeskytter i dag. Hunden har søkt ly under meg [emoji14]
Lagt lunch til kollegaene mine idag. Kokt egg, og ferskt brødda bør de bli fornøyd
Hva er fredagsmiddagen idag da, jenter?![]()
Kan vente litt lenger for en spire eller to![]()
I dag var jeg og kjøpte gave til mannen, som har bursdag i morgen. Det enste han ønsket seg er sokker, så kjøpte like godt 20 par, og flaxlodd
Skulle tro vi var pensjonister av og til.
Shimmer og shine på TV med 4 åringen nå. Så blir det å åpne seg en iskald hvitvin når hun er i seng etterpå. Fredagsroen har senket seg[emoji175]