Under ryggen min mot sofaen.... vil komme vekk fra hyperaktive guttHunde beskytter faktisk? Hvorfor ligger hunden der?[emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Under ryggen min mot sofaen.... vil komme vekk fra hyperaktive guttHunde beskytter faktisk? Hvorfor ligger hunden der?[emoji85]
Haha. Da skjønner jegUnder ryggen min mot sofaen.... vil komme vekk fra hyperaktive gutt![]()
Jeeej endelig noen jeg kan skravle medHva er fredagsmiddagen idag da, jenter?![]()
Jeeej endelig noen jeg kan skravle med
Idag skal jeg lage middag. Kyllingfilet med etterleannet til. Deretter skal jeg kjøre elstemann på overnattingsbesøk.
Han gleder seg STORT
Du da?
Innbakt kylling bryst med bacon og brie med friske urter og hjemmelaget potetchipsHva er fredagsmiddagen idag da, jenter?![]()
Innbakt kylling bryst med bacon og brie med friske urter og hjemmelaget potetchips
Veldig godt [emoji14] gleder meg har ikke servert med brie for min bedre halvdel førÅååh, det hørtes kjempe godt ut!!!![]()
Spennende!Veldig godt [emoji14] gleder meg har ikke servert med brie for min bedre halvdel før
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] Gjør vi også. Føler oss gamle med en gang jeg starter [emoji38]Er allerede begynt med sånnforteller om alt hun fant på når hun var mindre. Må fortelle det mens det er friskt i minne. Ender med at jeg ler og ler mens hun ser rart på meg
![]()
Helst nærmere de to. Går på alt sammen. Speider og svømming og turer utenom. Så de er jo veldig heldige. Men glad de ikke går samme skole også [emoji14]Høres interessant ut [emoji14]
De finner nok på litt F sammen, men kan tenke meg de har en stor trygghet isammen. Nesten som søsken.
Veldig hahaha. [emoji38] Håper du har det fint på jobbJa det kunne jeg også. Tenk 7,5time å bare skravle. Det hadde vert digg![]()
[emoji23][emoji23][emoji23]Tusen takk bedre en bursdags sangen fra NRK super ...tre dagers nynning
Åh så gøy for han [emoji1] Kommer sterkere tilbake senereJeeej endelig noen jeg kan skravle med [emoji14]
Idag skal jeg lage middag. Kyllingfilet med etterleannet til. Deretter skal jeg kjøre elstemann på overnattingsbesøk.
Han gleder seg STORT
Du da?
Haha. Føler meg gammel jeg og når jeg begynner sånn[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] Gjør vi også. Føler oss gamle med en gang jeg starter [emoji38]
Kylling høres fristende ut!
OOh, er det første overnatting da, eller??
Her blir det nok hjemmelaga pizza ikveld tenker jeg![]()
Innbakt kylling bryst med bacon og brie med friske urter og hjemmelaget potetchips
Er du ferdig på jobb nå?Veldig hahaha. [emoji38] Håper du har det fint på jobb![]()
rett før jeg kasta meg inn på terminforumene, bare for å ha noen å skravle med