Så spennende![emoji1] håper det smaker!
Kom aldri så langt. Hoppet rett i vinen i stede. Slapp å lage den[emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende![emoji1] håper det smaker!
Haha,ja. Og nå trenger han hvertfall ikke nye sokker på en stundHihi, fornuftig gave da[emoji12]
Hunden lå bak ryggen min og gjemte seg vekk fra lillegutt når han løp rundt og lekte bajas..hunden syntes det ble for myeGod kveld[emoji2] hva er en hundebeskytter??
Jeg er 20 uker med enTo? Hvor langt er du på vei egentlig? Du har sikkert sagt det før, men husker dårlig[emoji12]
Velkommen tilbake 2 uker uten sosiale media sterkt [emoji14] klarte ikke det da jeg var i Tyrkia sist "Hei damer! Im baaack! Thailand to uker uten for mye sosiale medier var godt for sjela! Gud for en ferie! Varmt og digg!! Her har det skjedd mye i mitt fravær! Skal lese meg litt bakover men ville aller først si HEI! har savnet alle skravledamene mine!
Har fått litt updates på den nye dnapkontien til BV da. (Creds Tamara: dritbra!)
Ellers, alt bra med dere??
Jeg er 20 uker med enmen gubben og jeg overveier kanskje muligheten for en til men for se hva som skjer [emoji14]
Hei damer! Im baaack! Thailand to uker uten for mye sosiale medier var godt for sjela! Gud for en ferie! Varmt og digg!! Her har det skjedd mye i mitt fravær! Skal lese meg litt bakover men ville aller først si HEI! har savnet alle skravledamene mine!
Har fått litt updates på den nye dnapkontien til BV da. (Creds Tamara: dritbra!)
Ikke sant? Så ser jeg på superoppusserne og er supersjalu på de. Gi de ei uke til meg [emoji38]Skulle ønske jeg var handy, eller kanskje at mannen var det![]()
To uker allerede?Hei damer! Im baaack! Thailand to uker uten for mye sosiale medier var godt for sjela! Gud for en ferie! Varmt og digg!! Her har det skjedd mye i mitt fravær! Skal lese meg litt bakover men ville aller først si HEI! har savnet alle skravledamene mine!
Billig i drift vet du2 små glass med vin, og jeg føler meg tipsy allerede[emoji23] lover godt
Billig i drift vet du
Velkommen tilbake 2 uker uten sosiale media sterkt [emoji14] klarte ikke det da jeg var i Tyrkia sist "![]()
Ikke så ofte det nei [emoji14]Er ikke så rart egentlig. Drikker kanskje 4-5 ganger i året[emoji23]
Hei
Her går alt bra. Vi fighter som bare det for å prøve å holde oss på topp 100 listen. Siste uken har det vert termin konkurranser. Så skravla fyker på forumet[emoji12]
Høres helt fantastisk ut med en 14 dagers ferie. Gikk flyturen bra?
To uker allerede?Så heldig du er. Her er kaldt, vind og snø/regn/sludd.
Hele tiden. Eller to dager med sol da [emoji38]
Vært bare kjekt? Mye shopping? God mat? Argh. Vil også ! [emoji23][emoji23]
Kan ikke se på sånn jeg. Hahaha. Tenker bare jeg og vil! Men er ekspert på å sitte på finn å finne leiligheter jeg vil flytte til. Men har endelig fått mannen med på å kanskje vurdere å flytte, i stede for å pusse opp. Men blir nok ikke før om ett år eller 2. Så er bare å smøre seg med tålmodighet, som jeg ikke harIkke sant? Så ser jeg på superoppusserne og er supersjalu på de. Gi de ei uke til meg [emoji38]
Høres fantastisk ut daJa 14 dager flyyyr!
Bare kjekt. Turen gikk over all forventning. Vi beholdt døgnet hans så han var med oss ut til sent på kveld og alle fikk da sover hele natten.
( 6 t tidsforskjell )
Da kunne vi også legge han til vanlig tid da vi nå kom hjem. Flyturen gikk kjempebra.
Og ikke minst delte vi 50/50 ansvar for baby døgnet rundt så er i tillegg heeelt uthvilt. *lykke*
Litt shopping men mest spa og massasje Hehe
Hvordan i alle dager skal jeg få plass til dessert???
Samme her.Kan ikke se på sånn jeg. Hahaha. Tenker bare jeg og vil! Men er ekspert på å sitte på finn å finne leiligheter jeg vil flytte til. Men har endelig fått mannen med på å kanskje vurdere å flytte, i stede for å pusse opp. Men blir nok ikke før om ett år eller 2. Så er bare å smøre seg med tålmodighet, som jeg ikke har![]()