♫ Skravletråd Mars ♫

Åhh, så spennende. Blir det to tette da?
Formen din bra i svangerskapet?
Ja blir 1.8 år mellom de to gutta [emoji14] formen er veldig bra etter X antall uker med morgenkvalmen. Men kjenner at jeg er gravid når jeg jobber i stallen * ler*

Haha! Det ble litt snap da. Venner og familie nærmest krever updates. [emoji12]Og så er det litt gøy å gni inn deilige strand-dager på story må jeg innrømme! [emoji267][emoji267][emoji304]

Men utover det var det digg å legge bort BV, face, insta osv... *Namaste*[emoji1373]

pluss at en baby på 7mnd (og mann) i hetebølge krever sitt...

Deilig med ferie.
Og også deilig å komme hjem! Borte bra men alltid hjemme best!
Så digg, særlig i det været som har vært i det siste rundt om:)

Seff må man gni inn strandlivet med familien:p

Så da har dagen startet. Hestene har rene bokse og fått mat. Siste dagen med antibiotika på frøkna så i morgen kveld blir det spennende om kroppen har klart å ta knekken på skaden og begynnt å gro pent og fint.

Fikk de nye buksene mine i dag og de satt som ett skudd [emoji7][emoji7] Og fantastisk stretch på de. Mannen grynta av den okergule da [emoji14] Men hva vet vel han om klær gitt? [emoji23]

Så deilig at de passet![emoji1][emoji7] mannen kan ta seg en bolle![emoji23]

Hei damer! Im baaack! Thailand to uker uten for mye sosiale medier var godt for sjela! Gud for en ferie! Varmt og digg!! Her har det skjedd mye i mitt fravær! Skal lese meg litt bakover men ville aller først si HEI! har savnet alle skravledamene mine!

Har fått litt updates på den nye dnapkontien til BV da. (Creds Tamara: dritbra!)

Ellers, alt bra med dere??

Velkommen hjem fra smilets land![emoji2][emoji2] høres fantastisk ut!
Alt bra her, nettopp hatt en runde med skabb på eldstemann da[emoji12]

Det er sant. Vi slo 3 rom sammen til ett bad, og da fikk jeg lov å bestemme selv og har drømmenbadet, eneste grunnen som holder meg litt igjen her [emoji14] Men å få lov å bestemme hvordan alt skal se ut, det hadde vært luksus.

Hahaha, mannen snorker her og.. Han sover med største og hører han inn på der jeg sover [emoji14]
Han og lille kan ikke sove på samme rom, for da våkner minste heele tiden. Haha. Planen er han han skal flytte inn igjen når største slutter å hoste halve natten, men vi får no nett se på det.
Åh. Må være ett stort bad det? [emoji1] Skjønner godt du da vil være litt der haha. Bad er viktig!

Uff den hosta ja. Helt forferdelig å høre på og forferdelig for de små :( Håper den forsvinner snart

Mine også har hosta de siste ukene. Men nå ser det ut til å gå rette veien. Har brukt bisolvon hostesaft med kirsebærsmak. Bruker den selv også. Smaker mye bedre enn de der hostesaft for voksne [emoji23]

Headsett var ikke en dum ide, når man har snorkende mann.

God natt, håper du får sove :)
Sovna forsåvidt. Men med feil pute og musikk på øra. Sov sånn sett godt. Men når mannen sto opp dro jeg puta til meg. Nesten som følelsen av å være Gollum som skal ta ringen. [emoji56]

God morgen.

Da har man stemt :)

Mannen måtte jobbe litt for broren sin. Unga spiser frokost. Jeg myser i fred og ro rundt her :)

Back
Topp